Ännu ett bakslag...

vaknade på ett otrevligt sätt i natt med extrema och obehagliga smärtor i magen och visste därmed vad som väntade mig. Jag är efter ett antal år med allergi van vid detta, men det är lika förbaskat äckligt när det inträffar. Utan att gå in på detaljer kan jag ju avslöja att jag drabbas av maginfluensa  x 100. Så det var bara att plåga sig igenom natten och sjukanmälan på det under morgonen. Hoppas, hoppas på att kunna gå imorgon, saknar jobbet!!Var dessutom hos herr Dr igår pga mit knä som gjort ont i över tre veckor. Misstänk meniskskada som vi får se vad som ska göras åt.

Nåja, nooog med klagande. Annars har jag det under omständigheterna ganska bra. Vi har fått lite ordning på allt som väntar som en följd av min morbrors bortgång. Jag hoppas och tror att det kommer bli så fint som det bara kan bli. Jag bara väntar på den dag jag faktiskt kommer att nse att han faktiskt är borta. Hemska tanke.

Till helgen har jag & min underbara vän Toasty planerat en tripp ner till  centersyd sedan lång tid tillbaka, och den trippen ska verkligen bli av trots allt. Mys som bara den ska det bli.

Nu ska jag nog vila lite igen, soffan är min bästa vän!:)

Ville bara tacka för alla söta hälsningar jag fått av er sötnosar!Det värmer så gott!Ni är bäst!
Vill även passa på att skicka en särskilt hälsning till Miia, ett stort lycka till med namnfesten i helgen!Jag lovar att flytta bilen så alla besökare får plats! :)

Kramar Line, som på bilden faktiskt INTE har plattat håret, ovanligt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Stackare!! Jag vet vilket H*lvete maginfluensa är, men x 100... jag hade inte bara överlevt! Hoppas du mår bättre nu! Söt du är på bilden ;) Tänker på dig, puss o kram!

2008-02-26 @ 19:37:20
Postat av: Pernilla

Vilken söt bild på dig =)Usch låter inte skoj med magsjuka, hoppas du blir bättre snart igen. Kramis.

2008-02-27 @ 16:13:33
URL: http://candygirl84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0