Saknad...

hittade en mysig bild på mig & älskade lillebror som befinner sig i Boston. Sista maj befinner han sig åter på svensk mark, och systeryster lääängtar som en tok efter den dagen. Lillebror hade nog inte varit nöjd över att jag lägger upp en gammal bild på oss i bloggen, men nu är han ju inte här och kan säga något om det!:).

Vi är ju inte direkt lika...

Hittade också en gammal bild på mig & honey. Tror bilden är från förra valborg då vi var i Everöd & grillade ca 30000 grillspätt till 4 pers!:). Men gott som tusan var det! 

 Vad liten jag ser ut. Åhh, nu vill jag har vååååår!:)

Time to go. Måste fixa mat och sminka mig en aning innan det är dags att fara till jobbet. Måste försöka få möjlighet att prata lite med chefen också. Nåja. So long!

Ha en mysig kväll med er!Kramkram

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vilken mysig sommarbild på dig och din pojkvän :) Längtar verkligen till sommaren nu! Hoppas allt är bra med dig! och hoppas ni får det trevligt på er shoppingdag! Hittat något fint? Kram

2008-03-01 @ 13:32:07
URL: http://hijadelaluna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0