Snart är det helg!!

Ja, vad skönt det ska bli att vara ledig!:) Visserligen har jag inte jobbat sedan fredag förra veckan pga ledighet & sjukdom, men det ska bli såå skönt i alla fall! Idag blir det jobb mellan 14-22. Imorgon 06.45- ca 15.00. Hoppas verkligen på att kunna gå hem i tid en fredag.

Honey ska på anställningsintervju imorgon, så då får vi hålla tummarna som bara den att allt går vägen. Men det betvivlar jag inte det minsta. Petter är så duktig ju!:) Imorgon eftermiddag lutar det åt besök till ikea med älsklingen, pappa & Jane. Vi har i och för sig inte så mycket som vi tänkt införskaffa, men just det brukar ju aldrig vara ett dilemma när man åker till ikea. :)

På lördag väntar först mys-shopping på Nova & Centersyd tillsammans med Toasty. På kvällen är jag & Petter bjudna på middag inklusive melodifestivaltittande i Everöd. Resterande delen av helgen är ännu oplanerad, och så låter vi nog den vara. Nästa helg spenderas på jobbet, eller, i alla fall lördag kväll & söndag morgon. Tack och lov finns det ju utrymme för skojsigheter på fredagen i och med att man inte börjar före 14 på eftermiddagen dagen efter. Planen är som sådan att vi ska hem till en kompis till honey som fyller år och sedan blir det nog utgång på det, inte alls dumt, för det är evigheter sedan sist.

Nu tror jag minsann det är dags att hoppa in i duschen. Om honey dyker upp i tid efter föreläsningen ska jag nog föreslå en promenad innan det är dags att sticka till jobbet.

Ha en underbar torsdag med er! Kram

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack för din söta kommentar =) Känns skönt att veta att du finns fast att vi inte känner varandra så bra. Men hade vatt skoj om vi hade gjort det!! Ha en fortsatt bra vecka, kramis.

2008-02-28 @ 10:43:39
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: miian

skönt att du är på benen igen :)
go girl!!!
Hoppas ni får en mysig ledig helg,men det verkar ju så med dom planerna!SHoppa lugnt =)
många kramar..
Såg mitt namn inte kom med i förra kommentaren,ska fixa det nu :)
KRAAAAM

2008-02-28 @ 11:52:36
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Pernilla

Du verkar oxå vara det =) Klart vi kan ta en fika någon dag, kan jag behöva!! Vi får försöka bestämma en dag som passar oss båda sen. Tack än en gång =) Kramis och ha en bra dag nue!

2008-02-28 @ 12:09:52
URL: http://candygirl84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0