HJÄLP!!!:)

Jag behöver verkligen hjälp med mitt hår. Har sedan jag var liten alltid haft ljusblnt hår, men med åren mörknat något och då hållt på att slinga håret regelbundet. Nu har det dröjt lite längre sedan förra gången och jag inser att jag ser ut som en grävling, håret har ju blivit jättemörk!!! :) har vid ett par tillfällen färgat håret mörk och trivts bra med det ett tag, men sedan har det fått ryka till fördel för de ljusa igen. Jag tror att jag har någon bild här på datorn...

 Inte världens bästa bild...

 och så lite ljust...

Jag har liksom en idé om att håret inte ska vara fullt så mörkt som på den första bilden, utan lite mer mellanbrunt med lite ljusare slingor i. Vad tycker ni? Någon som är villig att råda en velmaja sommig?:)

Hoppas ni alla ha en underbar helg!Kramkram

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag tycker ditt förslag lät väldigt bra, skulle nog passa dig bra gumman. Kramis =)

2008-03-15 @ 09:45:55
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: miian

SNYGGO!!!!
gubben sa "men e de inte "hon" som läser din blogg!?!?
Klart de va världens sötaste Line =)
Ibland är jag blind och går i min egna lilla värld!!!
Men nu har jag sett både dig och mannen din live =)
Jag röstar på det blonda,det klär dig verkligen,och nu e de ju snart sommar så självklart ska du va blon och fräsch då,men i höst tycker jag du kan satsa på nåt brunaktigt =)
tack för din fina kommentar!!!
ha en mysig helg!!!
kraaaaam

2008-03-15 @ 19:35:52
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Pernilla

Glad Påsk gumman =)

2008-03-20 @ 14:32:01
URL: http://candygirl84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0