Im back!:)

Full rulle konstant. Jobb, jobb och åter jobb. Men den lediga helgen var underbar, ikea på fredag, inga storköp direkt, men ett par mattor, lite örngott och handdukar och andra trevligheter. Fick ett oväntat stopp i Osby då pappa sett att släpets alla lysen var trasiga. Det hela slutade med att vi fick ställa släpet i Osby och köra hem utan inköpen. Tack och lov hämtade macken vi hyrt släpet av grejerna dagen därpå, slutet gott allting gott!:)

Lördagen började med en tidig uppstigning och avfärd mot Nova i Lund tillsammans med en underbar vän!:)Frukost på espresso house - världens godaste!:) Shopping både på Nova och sedan Centersyd.Väl hemma kom älsklingen ut till oss och vi lagade hemmagjorda tacorbröd med tillbehör. Till efterrätt bjöds vi på banan- och chokladpaj - jammy!

I söndag hade jag & Petter lite mysdag, vi var bla ute i Viby hos mina underbara svärföräldrar. och åt cheesecake och snackade. Denna veckan kommer mestadels innefatta jobb, 6 dagar. Jobbar kväll idag och dagtur imorgon, sedan är jag ledig till lör eftermiddag. Skönt! Imorgon kväll har jag bjudit ut älskling på restaurang, myyyys!:)¨På fredag kommer Sandra hem och då b lir det fika och lite shopping på dagen. På eftermiddagen kommer nog Toasty för ytterligare lite shopping. På kvällen är jag & Petter bjudna på födelsedagsfest.Dock lite trist att jag ska jobba lördag och söndag.  Nåja.

På måndag lutar det åt en tripp till mamma - hade varit underbart! Men nu ska jag väcka honey för lite frukost, sedan väntar ett besök på blodcentralen.

Ha en fortsatt underbar vecka!Kramkram så länge!

Kommentarer
Postat av: miian

åhhh ett livtecken ;)
blir lika glad som alltid!!!
Vart bor mamsen din?
Låter iaf som du har mycket skoj att se fram emot!
kramar från oss

2008-03-05 @ 20:31:36
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Pernilla

Låter som du hade en jätte mysig helg jue =) Går det bra att jobba, trivs du och så?? Ha det fint, kramis!!

2008-03-05 @ 21:18:54
URL: http://candygirl84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0