Jag lever!:)

och mår väl. Men för tillfället har jag jobbat så galet mycket och inte alls haft tid/en tanke år bloggen. Nu är det bara EN ynka liten dag kvar till lite ledigt. För första gången på länge är jag ledig mer än en dag i sträck, nämligen tre hela dagar, såå skönt!

I helgen var det jobb som gällde, men direkt efter jobbet på söndag eftermiddag styrde honey & jag kosan mot Ängelholm och mamma!Mysigt att träffa dem, även om det bara blev en snabbvisit. Imorgon är som sagt sista dagen innan helgen och jag hoppas dagen flyter på smidigt. Kvällen är inte inplanerad so far, men på fredag är det mysdag för hela slanten!:)

Nu väntar jag bara på att maten ska bli klar, sedan åker vi till Viby och mina underbara svärföräldrar på besökt. Det ska bli himlans mysigt!

Ha det så bra med er! Loooovar att uppdatera snart igen, med bilder!

Massa kramar!:) 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hehe vad bra att du gör det =) Har saknat dina blogginlägg men förstår att du inte har tid ibland. Ha det fint, kramis.

2008-03-13 @ 13:48:20
URL: http://candygirl84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0