Tiiiiidigt!

Försökte publicera detta inlägg vid 06 utan att lyckas - så här kommerm det nu istället.

Och usch vilket väder att vakna till. Blåst & regn kan inte göra många glada. Dock innebär ju det att jag kan ha på mig mitt underbara rosa regnställ!:) Jag lovar förresten att svara på era söta kommentarer när jag är hemma igen - på något underligtvis har man alltid bråttom om morgnarna, även om jag idag då hinner snabb-blogga! ;). Sovit gott har hon i alla fall gjort och är redo för dagens utmaningar. Hoppas det blir, om inte rikjtigt så nästan lika lugnt som igår!

ha en underbar torsdag med er så hör jag av mig senare!

Kramkram!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack gumman för din söta kommentar =) Vad roligt att du trivs. Jag trivs med bra på min praktik och hoppas på att jag kommer trivas på mitt sommarjobb i sommar. Ha en super bra helg, kramis!!

2008-03-07 @ 14:19:10
URL: http://candygirl84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0