I'm back!

Och det med besked hoppas jag!:) Mina dagar består mest av jobb, massa jobb, en del mys med honey och dejter med söta vänner, såklart!:). En annan sak som tagit upp mycket tid av mig är min och älsklingens närstående flytt till Växjö. Honey har fått jobb i Emmaboda och jag i Växjö, så den 6 juni går flyttlasset. Åhh, jag vet inte ritkigt hur det känns, det är viserligen vissa underbaringar jag kommer sakna massvis, och ja, jag vet att det inte är mer än 15 mil, men ändå. Men samtidigt ska det bli så spännande att "komma vidare". 

Nu är det nog förresten dags för en ansiktslftning av bloggen, inte för att jag kan sånt, men på nåt sätt ska jag väl reda det, så att det liksom blir en nystart för mig & bloggen!

Nu ska jag nog försöka fixa lite chokladbollar, jag är såå sugen på det ;)

Ha det så bra sötnosar! Vi hörs snart igen! 

RSS 2.0