i'm back!

Ja, nu har "höstterminen" dragit igång och det är slut med att vara sommarslö. I lördags eftermiddag kom jag & honey hem från en heeeelt underbar semester på Sicilien. Det är en plats jag verkligen rekommenderar ALLA att åka till. Efter semestern har jag hunnit komma igång med att jobba. Två dagar har jag hunnit med och idag är jag ledig. Utöver tvätt och städ så har jag hunnit ha hit mina underbara flickor på frukost. Såå mysigt!Sådana morgnar måste det bli fler av.

Ikväll ska vi hem till en arbetskompis till älskling, trevligt. Men nu ska jag slänga in ytterligare en maskin tvätt, sedan ska jag till affären och handla. Storkok står på eftermiddagens planering för att bunkra upp ett lager matlådor i frysen.

Men nu - tro det eller ej, kommer jag lägga in lite bilder från semestern. Ha det så gott med er!Kramkram


Älsklingen på restaurang


Underbara utsikten från hotellet


Hotellkatten Nisse


Stranden med gamla delen av Cefalu' i bakgrunden


Utsikten från berget vi besteg


Håller på att förbereda mig inför en utekväll


Tröttis på väg hem från semestern

RSS 2.0