Grattis till mig!

ja, för jag har nästan precis fått reda på att jag har ett jobb som väntar på mig när jag är färdig sjuksköterska i januari. Eller, jag vet inte till 100%, men om jag inte gör galet dåligt ifrån mig på mötet den 10 så är det mitt. hihi, åh, jag jag är glad! Nu måste jag nog ta tag i mitt arbete, annars kommer jag ju inte kunna ta examen, och på så vis får jag ju inget jobb...! : )

Ha en underbar fredag! Kramkram

Spännande var det ja...

Idag hände det minst sagt spännande saker. En patient blev plötsligt sämre och det blev full action kring det. Tack och lov stabiliserade sig situationen ganska så snabbt.  Mittbedömning har vi också hunnit med, och det gick jättebra. Jag hade på känn att det skulle gå ganska så bra, men inte fullt såhär. Åhh, jag trivs så galet bra på Stafvres!Helt makalöst :) Jag kommer verkligen sakna hela det underbara gäng som arbetar där.
 
Ikväll har jag myst lite med de söta tjocka katterna som svassar omkring här hemma. Sedan har jag faktiskt lagat korvstroganoff till honey och R som är här på besöka ikväll. Killarna är tråkiga och kollar på nån film, det är inte min favorithobby, men å andra sidan har jag plitat lite på mitt arbete. Men tilläggas bör att det där arbetsskrivandet går ytterst långsamt...

Imorgon är planerna som sådana att jag ska fortsätta plugga, röja lite här hemma, äääntligen få sätta upp lite adventssaker och träffa underbara S. För vår del väntar en underbar dejt på teapot, sov vanligt :). Men först, ett besök på sjukhuset där det väntar endel blodprover. Dags att komma på återbesök till doktorn snart igen. 

nu ska jag nog försöka skriva ett par rader till på lilla arbetet. 

So long! / Line  

Spännande...

nu bär det av till praktiken för sista gången den här perioden. Idag väntar mittbedömning, mycket spännande. Utöver det är det rond och lite annat grejs!

Vi hörs senare! Hoppas ni alla får en underbar torsdag!

Time to go / Line

Underbar onsdag!

Har visserligen haft fullt upp, precis som vanligt! Åh, vad bra jag trivs. Jag vill ALDRIG sluta på rehabcentret. Dock, på måndag är det dags för hemsjukvården, det ska bli himlans trevligt det också. Men sedan är det åter Stafvres ett par veckor innan examen, underbart!

idag gick det sådär extra bra, jag kände att jag hade koll på läget hela dagen och hann gott och väl med det jag hade planerat för dagen. Efter hemgång väntade ett tufft ryggpass på gymmet, tätt följt av att laga mat. idag har jag och älskling varit duktiga och lagat gädda, seriöst :)

Nu har jag bara läst igenom mina favoritbloggar, men nu ringer matklockan. time to go!

Kram så länge!

. Tisdag .

och full rulle på praktiken som vanligt. Jobbade kvällen igår och orkade inte blogga nåt därefter, bara myste ner mig i soffan med honey och lite kvällsfika, inte dumt alls. idag har jag sedan hemkomst bara njutit av att göra ingenting. När älsklingen kommer hem ska vi till maxi och veckohandla, som vanligt. därefter ska jag laga en underbart med ack så snabblagad mat, tagliatelle med kronärtskocka och soltorkade tomater, jammy!

Fick förresten höra idag, enligt icke bekräftade rykten att vi ska få svar på tentan nästa fredag. Dock är det så, enligt rykten, att de endast ringer till dem som inte klarat tentan. Så det är nästan att man vill dra ut telefonjacket och stänga av mobilen den dagen :). Men det ska jag nog inte göra. Men gud vad nervös man kommer vara hela dagen!

Hoppas ni får en underbar kväll! kramkram

Förresten...

måste bara lägga upp en bild på våra söta glöggmuggar som jag köpt. Jag blev rent kär i dom :)


Helgen

har gått alldeles på tok för snabbt. Gårdagen spenderades som jag skrivot tidigare hemma, fixandes med massa städning. På kvällen var vi hemma hos Anna som bjöd på god mat och vin!:) Idag har vi hunnit med att handla, baka lussekatter, träna, fika hos mina söta svärföräldrar, gå på julskyltningen, ha middagsgäster och bjuda på glögg med lussekatter och pepparkakor med mögelost, jammy! Resterande delen av kvällen har honey parkerat i soffan (han har ådragit sig nackspärr, så det är allt ganska synd om honom idag. Själv sitter jag bara och gottar mig framör datorn med mitt nya te, det blev yoghurt/lemon på Olssons idag - underbart gott!

Imorgon är det så åter måndag och praktikdag. Jobbar kvällen imorgon, ganska gött och kunna sova ut lite igen!:)

Hoppas ni haft en underbar dag!

Kramkram

Ps. Bättring på att kommentera, alla ni som inte gör det :)

Back on track!

Efter en härlig natts sömn är jag åter tillbaka på banan och har så sakteliga börjat förstå att tentan är avklarad - välkommen tillbaka livet!:) Idag ska det dock pulas lite här hemma, eller, ganska så mycket. En del grejer ska transporteras upp på vinden, sedan ska fönster putsas, hela lägenheten storstädas och julgardinerna upp. Honey godkände inte att jag fick adventsdekorera ännu, illa! En vecka för tidigt kan man väl få vara?:)

Nu tänkte jag sätta in sconsen i ugnen, så vi får lite god frukost . Det är mycket välbehövligt inför en hård dag, hehe! Förresten lyckades jag tillslut få till det så att man inte ser min stjärna på bloggen som hela tiden var ivägen, finfint!:)

ha en underbar helg med er! kramkram  

trägen vinner

eller nåt sånt. Lyckades åtminstonde att få stjärnan vit, och det passar ju rätt bra i mitt vintertema. Hihi, det är riktigt skoj att pula med designen, även om jag inte är speciellt kunnig inom området. :)

nu lovar jag att det var allt för mig för idag!

Nattinatti!

.feedback.

har suttit och knåpat lite med bloggen nu för att skapa ett vintertema. Vad tycks?Är det nåt jag borde ändra?jag tycker det är synd att jag inte kan får bort den där asterisken, den stör liksom lite. Någon som vet hur man gör?Försöke leta upp den i stilmallen utan resultat. men men, det får nog vara för idag!:)

Hej hopp så länge! 

Underbara ni...

Glömde ju i mitt inlägg tacka för de fiiiina kommentarerna jag fått angående tentan. ni anar inte hur mycket det värmde och stärkte mig att ni underbara människor tänkt på mig idag, fast ni inte känner mig!:)

Tusen, tusen tack!

Kramar från Line

Helt slut

japp, känner mig helt galet trött och nollad idag. Efter en lång tids anspänning och nervositet kan man äntligen slappna av. tentan är avklarad. Kan visserligen inte säga hur det kan tänkas ha gått, men jag är inte helt knäckt i alla fall, så vi får hålla tummarna!:)

Efter tentan firade jag och underbara T med en fika på stan, med efterföljande shopping. Jag köpte faktiskt inget på stan, men senare åkte jag och honey till eko och köpte nya gardiner till kök och sovrum, inte illa!Imorgon är planerna att de ska sättas upp, efter den stora adventsstädningen har blivit av. Om det finns tid tänkte jag kila ner på stan och kika lite innan vi ska åka. Vi har nämligen blivit bjudna på middag imorgon, finfint!

Nu ikväll har vi haft idolmys med flygande jacob och efterföljande chokladmousse, gottis!

Nu ska jag mysa lite till med honey, sedan väntar sängen!Hoppas ni haft en fin dag!

Njut nu riktigt av helgen, det ska jag! Såå skönt att inte behöva plugga nu!:)

Kramkram

Tentaångest...

börjar ge sig så smått tillkänna!Jag har nästan - men bara nästan - förträngt den känslan. Det är ju trots allt länge sedan slutet av mars då senaste tentan skrevs. Har varit hemma hos min kompis T hela kvällen och pluggat, känns riktigt bra, Dock känns det väldigt skönt att ha hela torsdagen på sig att plugga också, i need it! men sen är det färdigt med den varan för ett tag framöver! Ska njuta mer än någonsin av min första lediga helg på länge!

Nu ska jag städa kattlådan, borsta tänderna och fortsätta läsa. Lovade i ett svagt ögonblick att hämta Honey inatt på kåren, så jag får väl stå för mitt ord!:)

Sussa sött med er! Kramkram


Stolt

Är jag faktiskt över mig själv idag!hade en grymt bra dag  på praktiken och skötte stället i princip ensam. Min handledare var mycket nöjd, och det känns såå bra!Jag har verkligen vuxit in i rollen som sjuksköterska denna terminen. Det kändes så galet långt borta innan, men nu känner jag mig snart redo att ge mig ut och prova vingarna på riktigt!:)

Efter hemkomst hat jag & honey varit och tränat, därefter väntade studier för min del. Hade ett avbrott med middag tillsammans med honey, han hade lagat fläskkotletter med bearnesås (eller hur det nu kan tänkas stavas). Åhh, söta undebrara honey, det är så härligt att få vara tillsammans!Jag är fortfarande lika kär i honom efter snart 6 år tillsammans!:)Givetvis har vi haft våra motgångar ibland, men det känns ändå så underbart!:)

Nu ska jag fortsätta läsa lite, det lutar åt diabetes eller stroke efter alla lungsjukdomar nu!

Sov så sött då det är dags!

Äntligen hemma!

Har haft fullt upp hela dagen, från morgon och fram till nu. Pratade precis en snabbis med lilla mamma, alltid trevligt!:)Nu ska jag nog mysa lite med katterna, sedan får jag nog kila ner till maxi, vi har iiiingen mat alls hemma!Imorgon är det praktik igen, sedan väntar självstudier fram till fredag när den stooora tentan skrivs! På fredag eftermiddag väntar obligatorisk fika och tentafirande med T, sedan ska jag & honey åka till ekohallen och köpa lite julgardiner. I helgen blir det först fredagsmys och idoltitande. på lördag ska vi storstäda här hemma, putsa fönstrena,byta till julgardiner (förhoppningsvis nya), sedan har jag tänkt baka lite lussekatter inför söndagen då vi ska på julskyltning med T och E, skojsigt!

Det var min vecka i stora drag!:) Ha en underbar vecka med er! Kramkram!

Time to go!

Nu tackar jag för mig!Sängen väntar. Imorgon blir det uppstigning klockan 06.00 för ännu en spännande dag på Stafvre! Kvällen idag spenderades i Everöd hemma hos underbara T. Vi har pluggat en massa och faktiskt lärt oss både ett och annat, så nu känns det jättebra! 4 dagars studier till, sedan är det över för denna gången!

Sov så sött med er! Vi hörs imorgon!:)

Åh vad jag längtar!!!

Tills såhär dags på fredag. Då är den förbaskade tentan skriven. Men nu är det bara 4 dagars studier kvar, sedan ska jag njuuuuta hela nästa helg!:)

Nä, nu måste jag fortsätta! Ha en fortsatt fin söndag! Kramkram

Underbara lördag!

Hade en underbart mysig lördag igår!Tidig uppstigning, frukost med honey, och sedan bar det av mot Småland och Huseby. Vi handlade lite av varje där, Husebys egen glögg, godis, isterband till honey, ost, bröd och så fick jag ett jättefint ljus av min kära svärmor, en röd och glittrig julgran som hon tyckte jag skulle ha som minne därifrån:) Hon är så söt min älskade svärmor!:) Sedan bjöds vi på lunch, följt av mer julmarknadstittande, fika och lite sådär. Vi närmade oss Kristianstad runt 18 på kvällen, då svängde honey och jag inom Willys och handlade lite mat. Tagliatelle med lax - och romsås, jättegott! Sedan kikade vi på film och stöp sedan i säng redan vid elva. 

Idag måste jag fortsätta med att plugga. Imorgon väntar jobb på Stafvres igen - skojsigt! :)

Ha en jättefin söndag med er! Kramkram 

Nattinatti

sov så sött med er sötnosar!Nu ska jag göra honey sällskap i soffan en liten stund. Jag lär väl somna där som vanligt...!:)

Jag hör av mig imorgon! kramkram

Småfix

har suttit och pulat lite med bloggen istället för att lägga full fokus på tentaplugget, men så kan det va!I:) Vad tycks?Hade lite problem med att få rätt på storleken, men annars tycker jag att bilden blev fin. Nu ska jag borsta tänderna, sedan plugga färdigt det lilla som är kvar om trombos, sedan väntar sängen!Uppstigning strax innen åtta imorgon!

Sov så sött med er!

Ge tillbaka mitt liv!!

Ja, så känns det just nu. Jag har i det närmaste bott i mina patologiböcker de senaste veckorna att jag knappt haft tid vare sig för honey, träning eller vänner, såå trist. men om exakt en vecka är tentan överstökad (med en förhoppning om att ha klarat den!) och man kan äntligen börja leva igen!:) Det är hur mycket saker som helst som blivit uppskjutna pga tentan.

Dessutom skrev jag ett långt inlägg i förmiddags, men tydligen tog jag för lång tid på mig, så jag hann loggas ut och kunde inte spara inlägget...men men! Idag har jag pluggat massor, varit och kört ett hårt pass på gymmet, pluggat ännu mer, ätit honeys goooda köttgryta, myst framör idol, ätit dessert och nu sitter jag här igen.

Imorgon blir det julmarknad i Huseby med honey och mina underbara svärföräldrar, mys! Dock får det bli ligte studier på vägen upp, men det får gå. Åh, nu kom jag på att jag är färdig sjuksköterska om 2 månader och 2 dagar, heeelt galet!

Ha en supermysig helg med er alla sötnosar! Kramkram

Full rulle hela dagen

har det varit idag. Uppstigning klockan 06.00 (av principskäl går jag inte uppen minut tidigare än så, trots att jag nog borde det:) ). Hade fullt upp på praktien idag, blodprover, injektioner, möte och massa samordning och medicindelning. Åh, vad jag trivs, kan nog inte sluta tjata om det. Väl hemma fick jag besök av underbara T, vi tog en snabbfika bestående av kaffe och kanelbulle, innan det var dags att bege sig på möte på sjukhuset och förhoppningsvis ett framtida jobb. Snällt nog bjöds vi på god mat, skinkgratäng, god sallad, kex och brieost, mineralvatten och efteråt blev det kaffe och choklad :) Värre kan man ha det, helt klart.  

Ikväll har det sedan bara blivit mys med honey, Roomservice och mys i soffan är aldrig fel :)

Nu ska jag nog försöka läsa ett par sidor i böckerna innan man slocknar. En praktikdag kvar nu innan min" helg" börjar.  Helgen hamnar inom parantes då den till stor del kommer innefatta studier. Men eftermiddagen den 23 ska det firas, då är sista tentan avverkad och man får bara invänta svaret. Lova att hålla en tumme för mig då, i need it!:

Sov så sött mer er sötnosar!

Kramkram

Klumpeduns X 2 :)

Idag har jag lyckats med konststycket att trilla med min cykel, lite onödigt om ni frågar mig. Jag var på väg till praktiken och skulle precis hoppa av cykeln då jag tyckte det såg lite halt ut. Precis när jagg tänkte tanken for plötsligt cykeln åt ena hållet och jag åt det andra. Det var - tack och lov - knappt någon som såg mig, fånig som man är. Ont i nacke och skuldra fick jag, men inget värre :). Dessutom blev dagen på praktiken ypperligt bra, åhh, jag trivs så bra på Stafvres, vill aldrig sluta. Jag fick höra så många fina ord om mitt sätt att arbeta och bemöta patienterna och att jag var jätteduktig på allt det tekniska inom sjuksköterskeyrket och det värmde nåt enormt. :)

Sen jag kom hem vid halv fem har jag hunnit mysa en stund med honey (livsviktigt), ätit god mat (kycklingfile i creme bonjoursås) och pluggat en massa. Är nu i princip klar med hjärtsjukdokmar och tänkte ge mig i kast med trombos och CVI imorgon.

Nu är det dags att lyfta på rumpan för att brygga kaffe och mikra bullar till honey och svärfar som varit på föreläsning ikväll!Sedan tänkte jag övertala (om det behövs) honey till en mysig kvällspromenad innan läggdags. 

Hoppas ni haft en underbar dag! Kramkram 

Klumpeduns

under gårdagen lyckades jag både med att slå sönder ett glas och att ånga fast en plastbunke i en kastrull. Skulle bara smälta choklad över vattenbad, precis som jag gjort massor av gånger, men när chokladen var smält satt bunken fast - orubbligt. Jag försökte bända i den, spola kallt vatten för att få den att släppa, sen slängde jag in den i diskmaskinen, men inte hjälpte det heller. Sen kom honey och lyckades efter någras försök  få loss den numera -  hyffsat deformerade skålen. Annars igår innehöll dagen mest studier, oerhört tråkigt! men på kvällen var det middag i Viby hos mina underbara svärföräldrar, mysigt! Vi tackade dock för oss hyffsat tidigt då honey skulle upp och jobba tidigt idag.

Nu har jag pluggat lite om läkemedel vid sjukdomar i hjärta och kretslopp, nu väntar nog lite diabetesstudier innan bäddning av säng och påklädning. Sitter dessutom och väntar på att T ska ringa, vi tänkte slå våra kloka huvuden ihop idag gällande studierna. Hoppas hon hör av sig snart så jag och eminenta Maggan (vår finfina Volvo S40) kan bege oss ut till Everöd.

Ha en underbar söndag med er! kramkram

maxi...

usch, ibland känns det verkligen som man nästan bor på maxi. I regnet och blåsten har man ännu mindre lust än vanligt att bege sig dit, men vad gör man inte för lite tacos?? :) Nu har jag lärt mig det jag bör veta om hjärtinfarkt, får försöka kämpa vidare med lite kärlkramp och hjärtsvikt ikväll lagom spännande en fredagkväll...men ändå :)

Hoppas ni har en trevligare fredagskväll :)

Äääntligen fredag!

Underbart härligt med lite helg, fick ju dessutom sluta tidigt på praktiken, finfint! har haft två bra dagar på min nya praktik, det är så underbart att känna sig välkommen och väl omhändertagen. Idag har det mest blivit dosettdelning och lite möte, men rätt skönt med en lugn start. Ikväll blir det, som jag nog skrivit innan, tacomys med honey och något smaskigt till idol. Han har lite ont i halsen idag, så jag får försöka pyssla om honom lite extra idag. :)

Ska det hittas på nåt skoj ikväll?Ha det så bra! kram

last day...

som jag måste gå upp tidigt denna veckan. I och för sig är jag inte så galet trött om morgnarna, men ändå, det är ändå skönt att få sova ut lite. Igår kväll blev det som sagt mys med honey i soffan, dock var jag galet trött, så jag somnade i soffan med täcket redan vid halv tio... :)Nu ska jag fixa det sista, sen måste jag cykla till praktiken, spännande att se vad som sker idag.

Kram och ha en bra dag med er!

Äntligen

har jag fått komma till en riktigt bra praktik. Har avverkat min första dag på ett rehabiliteringscentrum idag och jag blev såå väl bemött och omhändertagen. Det kändes verkligen skönt efter den förra praktiken. Nu kom jag precis hem från gymmet, idag gick det extra bra att träna, faktiskt. Nu blir det lite studier till, sedan väntar lite mys framför tv'n med honey, och lite mat såklart. Till tv'n ikväll blir det en av mina favorit"efterätter", grekisk yoghurt med valnötter och sirap (mkt godare till än honung enligt mig).

Imorgon blir det praktik igen, sedan väntar lite plugg tött följt av tacomys med honey framför idol. Det behövs eftersom helgen annars till absolut största delen kommer bestå av studier, huuu!

Hoppas ni haft en bra torsdag! Kram

Älskade mamma!

har spenderat dagen tillsammans med underbara, älskade mamma, precis som jag nämde innan. Åh, det var så mysigt och välbehövligt! Även om jag alltid haft bra kontakt och uppskattat mamma nåt enormt har den känslan blivit ännu starkare de senaste åren. Mamma är världens underbaraste människa, finns alltid till för mig och mina syskon, ger kloka råd och har alltid älskat oss alla tre helt villkorslöst! Om mamma nu skulle läsa detta vill jag bara att du ska veta hur oändligt mycket jag älskar dig!Jag ska hålla alla tummar för dig imorgon!

Hoppas ni alla haft en bra dag idag! Sov så sött! Kramkram

Mamma-abstinens

ja, idag längtar jag som en tok efter min söta lilla mamma, tur att det är planerat ett besök dit inom närmaste halvtimmen!Det är nämligen hos henne som jag kommer spendera dagen!:) I och för sig tror jag att skolan önskar annat, men så kan det vara ibland.

Nu får jag nog ta och föna håret, sminka mig och äta lite frukost. Honey vaknade precis, så jag tycker det är ett ypperligt tillfälle att göra det nu.

Ha en underbar dag! Kramkram

Full rulle

Igår var det så fullt upp att det inte bjöds på värst mycket bloggande. Föeläsningen var sådär, tyvärr, så vi var alla rätt nöjda när den var över. För att vara riktigt ärlig så var i och för sig föreläsaren bra, men på något sätt blev allt ändra bara så platt och långtråkigt. Kanske har det lite att göra med att alla börjar bli aningen stressade över tentan nu.. :)

När föreläsningen var överstökad sällskapade jag och T till maxi för lite shopping. Därefter bar det hem till mig för lite kanelbullsbak, som vi båda blev galet sugna på i det ruskiga vädret. När honey kom hem från jobbet hade T fixat underbart god korv stroganoff, och som tack för detta åkte vi hem till henne och plitade ner ett finfint CV, inkluderat te och massa struntprat :) Alltd lika trevligt!

Idag blir det fortsatt arbete med skolan, mer intressant än så blir nog inte mitt liv just nu. Men imorgon ska jag åka och hälsa på mamma som jag nog nämnt tidigare, åh,, vad jag längtar till dess!Nu ska jag skriva färdigt det sista till skolan!

Hör av mig sen om jag har nåt vettigt att skriva! Kram på er!

Fokus

hur ska jag göra för att klunna fokucera. Det har inte blivit sådär värst många rader skrivna, och snart är det dags för skolan. Illa!Får försöka ta nya tag när jag kommer hem igen :)

Måndag

innebär för en gång skull skola. För mig innebar det dessutom att jag försov mig, illa, jag har inte försovit mig på hur många år som helst. Till skolan bär det dock av kring lunch, så eftermiddagens föreläsning ska i alla fall besökas. Hann med att kontakta min nya handledare på min nya praktik, ser verkligen fram emot att börja där, det kan ju knappast bli värre än min förra praktik, alltid nåt!:)Imorgon väntar studier, tillsammans med världens bästa T, och på onsdag ska jag äääntligen åka över och hälsa på mamma, såå mysigt det ska bli. Och nu behöver hon mig mer än någonsin, älskade mamma!

Torsdag och fredag spenderas på praktiken och i helgen blir det massa plugg. Honey ska jobba hela helgen, vilket iofs passar ypperligt då jag ändå måste plugga. Lördag kväll kommer spenderas hos mina underbara svärföräldrar på middag, så veckan är ganska fullspäckad. Ett och annat träningspass är också tänkt att det ska genomföras.

Nu ska jag plugga lite patologi. Ha en riktigt bra måndag med er! Kraaam. Bjuder för övrigt på två lite halvkassa bilder på dagens utstyrsel :). Klänningen investerades under lördagens snabbshopping, mycket nöjd!

   

Filten som skymtar fram på ena bilden är ingen skönhet, men är placerad på soffans ena armstöd pga att vissa små djur här hemma annars tycker det är ypperligt trevligt att klösa lite just där... :)

Underbar helg!

Kom hem från Växjö och våra underbara vänner där, där delar av helgen spenderats. Halloweenfest stog på schemat, och oj, vad skoj vi hade. :) Idag blev det sen frukost hos S och G, följt av fika bestående av te och mariekex hos Sandra, Nu håller honey på att laga lite mat, rofrukter i ugn tillsammans med kyckling, jammy!Här kommer några bilder från helgen, nu när jag förstått hur man gör när man laddar upp dem. Sedan väntar lite studier, följt av mat och mys i soffan med honey framför Sandor/Ida.

Hoppas ni haft en underbar helg!



Finfint dekorerat :)



Mycket gott och läskigt snacks :)


En söt liten fe


Piraten och hennes...ja, monster



Djälvulen och piraten myser :)


Snabblogg

jag måste alldeles strax lyfta på rumpan och göra mig i ordning. På dagens schema står HLR-utbildning på sjukhuset, spännande. Är dock nervös för en annan sak idag, återkommer med det när jag vet mer. Efter utbildningen blir det en liten runda på stan. Måste köpa vin och lite annat inför helgens festligheter.Åhh, det känns så härligt att få komma iväg och umgås med sina älskade vänner och bara koppla bort allt vad skola/praktik/jobb heter för ett litet tag.

Time to go! Ha en underbar dag med er! Kram

Mys till 1000

har jag haft med honey idag!efter gymmet blev det lite shopping på stan, jag köpte ett par nya stövlar, så jag är nöjd. dessutom blev det en mysig fika. Ikväll har honey lagat mat, kotletter med potatis och svampsås, jättegott med lite husmanskost!:) Nu har vi myst i soffan framför tv'n. Jag har bara lämnat tv'n en runda för att laga varm choklad till honey och te till mig, mjölken räckte inte till chokald till oss båda. Nu är nog teet klart, så nu blir det soffan igen!:)

Kramkram  

Nu har jag varit duktig

och pluggat i princip hela dagen fram till nu. Har avverkat allt om cancer som är till tentan, liksom det mesta om vård i livets slutskede och jag måste säga att det känns grymt bra. Nu väntar gymmet med honey, sedan är det äntligen dags för stan, och det tycker jag att jag gjort mig förtjänt av efteråt. Tänkte ge mig på lite mer bilder ikväll, om tillfälle ges!

ha en fortsatt fin dag! Kram

Hej hopp!

Ojoj, det var tidigt uppstigning för mig idag för att vara en "ledig" dag. Tänkte försöka vara seriös och plugga lite redan nu på morgonen, så det blir gjort. Gårdagskvällen blev underbart trevligt hemma hos pappa. God mat och massa trevligt sällskap :). 

Senare idag ska jag faktiskt bege mig ner på stan, måste ju hitta nåt mer att ha på mig på helgens halloweenfest:)Tror minsann att jag kör på min djälvulsutstyrsel, det var länge sedan den användes. Dock måste jag komplettera den lite, men det blir nog bra!

Vi hörs av senare igen!

Ha en underbar dag! Kram Line 

RSS 2.0