Trött...

trots att- eller kanske just därför- att vi haft en lugn kväll på jobbet. Åhh, underbar personal och trevliga patienter gör att det inte känns fullt lika jobbigt att gå till jobbet- trots att det är helg och alla andra är lediga. :) Hoppas på en lika bra dag imorgon och att dagen går fort så jag får komma hem och mysa med älskling!

Nu har jag gosat med mina kelkorvar till katter, läst lite bloggar och ätit kex med god valnötsost- jammy. Men nu börjar ögonen bli ganska tunga och det är nog snart dags att slå igen butiken för dagen. Klockan 05.45 är det dags att slå upp de blågrå igen för ytterligare en arbetsdag,

Sov så sött sötnosar och njut av helgen!Kramkram

Ääääntligen helg...

för vissa, men i och för sig även för mig. Men helgen kommer spenderas på jobbet, fredag kväll, lördag dag och söndag kväll. Nåja, jobbet är underbart och dessutom är det sista helgen innan fem veckors helgledigt, inte alls dumt!:)
Igår var jag hos mamma och hälsade på, vi var i Helsingborg och shoppade och sedan tog vi en tur till Helsingör för mera shopping. Såå mysigt att få umgås med mamma på tu man hand.

Imorgon ska honey ordna myskväll för oss när han kommer hem från skåneland igen. God mat och lite film är aldrig fel!:)

Nä, nu måste jag slänga i mig lite mat och sedan är det full rulle på cykeln till jobbet. Ha en underbar helg med er sötnosar!Kramkramkram

I guess

att det är dags för ett inlägg eller två inom det snaraste. Jag tror att vi lämnar det som varit därhär, för jag minns 'nåd inte allt vi gjort sedan sist jag bloggade. Idag har jag i alla fall hunnit med en runda på stan, utan att få något med mig hem - alls. DET är illa!Men imorgon eftermiddag beger jag mig mot Kristianstad för lite shopping och mys med vänner. Då ska jag väl ändå hitta något skoj?

Annar är det bara 17 dagar kvar tills jag och älsklingen beger oss till Sicilien, åhhh, jag vill åka nuuu!Men först är det dags för lite jobb, rättare sagt om 40 minuter. Så nu får jag nog se till att fräscha till mig och sedan packa matlådan och cykla iväg.

Återkommer om möjligt ikväll/imorgon!

Ha en underbar tisdag!Kramkramkram

RSS 2.0