Nu håller vi helg igen!:)

Jajjemän, helgen är här igen - för mig i alla fall. Lyckades klämma in en 3-dagars ledighet, inte alls dumt!:)Idag var en ganska stressig dag på jobbet, men jag hann med allt i tid till sjuksköterskamötet kl 14. Vid 17.30 lämnade jag bygget efter ett möte med många tråkiga besked. Tur att jag har annat jobb på G, även om jag älskar mitt nuvarande och kommer sakna all underbar personal & mysiga (för det mesta) patienter!:)jag ska minsann försöka läsa lite kardiologi (hjärtsjukvård) i vår.

Nåja, väl hemma var honey på god väg med fikat som  ska tillagas till imorgon. Älsklingen har rullande schema för fredagsfika på sitt jobb, och imorgon bjuds det på cheesecake. 3 st har det blivit, en gluten&nötfri, en med vit choklad & lime, samt en med blandad mörk/ljus choklad, jäklar vad dom ska frossa imorgon :).

Ja, och gällande morgondagen, som i och för sig först bjuder på tråksaker såsom dammsugning, moppning, några samtal & ev en promenad runt sjön, så ska jag & Petter gå på stan och fixa lite julklappar - underbart!Skönt att få lite kvalitetstid tillsammans, nu har vi jobbat så mkt och knappt hunnit ses nåt. men imorgon, då jäklar!:)

Nu ska jag ta kig an det där enorma berget med disk som ingick i cheesecakestillverkningen - lucky me! :S

Kramkramkramkram från mig!

Hallå bloggen!

Jag har inte glömt bort den, det har helt enkelt inte funnits tid till nåt uppdaterande, om någon nu saknat mig!:)
En härlig helg har vi haft, mysig fredagkväll med idoltittande & god mat. I lördag for vi ner till skåne, älsklingen träffade en kompis medan jag gick på stan & julshoppade med en kompis, nämligen underbara T. En fika på Wahlis var gicen - som alltid.

På kvällen blev det ingen dejt, då svärmor gjort god middag & hade räknat med oss. Så vi hade inte hjärta till att säga nej. Avslutade kvällen med en mysig promenad i byn. Söndag innebar julskyltning och ytterligare ett besök i staden. Hittade ännu en julkklapp innan vi åkte och adventsfikade - mys. Åkte hem på eftermiddagen och umgicks med våra dårar till katter.

Igår förmiddag hade jag storstädning innan jobbet, sedan har det bara varit jobb-sömn-jobb. Två pass kvar, sedan börjar min helg!På lördag är det inflyttningfest i Öllsjö hos R & C, ska bli sååå skoj!

Nu är det som vanligt läge för lite inköp av mat-magen kurrar!

Kram & hej!


RSS 2.0