Hopp i säng!

Usch, det blir inga långa blogginlägg idag, jag har helt enkelt gjort för mycket nytta idag :). På stan införskaffades diverse träningskläder, vilket kändes högst livsviktigt nu när vi börjat på nytt gym!:)Annars har det väl mest blivit matlagning, goood sallad, stekt lubb (någon, något märklig vit fisk) och lite ungsstekta rotfrukter till det, jammy. Och just det ja, en hemmagjord guacemole blev det också.

Annars har det blivit en timme på gymmet, körde ett hårt benpass.

Nu väntar tandborsten och sedan sängen

knas...

jag publicerade ett inlägg för flera timmar sedan och det har inte dykit upp ännu!Nu har det tvättats, städats och diskats, så nu ska jag kila ner på stan som jag planerat. Hoppas på några inköp!:)Och snart kommer min älskling hem- som jag längtar!

Vill skicka en hälsning till världens underbaraste töser, T & E som är hemma & sjuka!Bli friska nuuuu!:)

Kramkram


ledig dag!

Japp, idag är jag ledig och njuter av det. Hittills har jag hunnit med frukost, slingning av håret, tvätt, läkarbesök och lunch. Mitt nästa mål är att ta tag i disk/städ, för att kunna gå en runda på stan sen. Vill såå gärna hitta någoit nytt!:)Innan såg jag ett par underbart fina jympaskor på stadium, rosa & svarta som det bara stod Liine på!:) Grejen är ju bara den att jag verkligen inte behöver några nya jympaskor.... :) Nåja, vi får väl se.

Här vräker snön ner, precis som den säkert gör hos många av oss idag. Så jag ska trösta mig med underbara bilder från helgen och picknicken på Saltö  - då våren nästan var på besök.

Vi hörs senare! Kramkram & ha en underbar dag!

Jag lever!

Och är redo för bloggen igen. Har fixat med designen nu igen, men det blev inte så bra. Men den får duga tills vidare. Jag ska försöka berätta lite mer om flytten och det som varit sedan dess, men nu är det dags för sängen. Tidig uppstigning imorgon - hu!

Helgen har i alla fall varit underbar, massa mys med min kära man & två helt underbara vänner. Helgen avslutades med en härlig picknick på Saltö - vackert och supermysigt. Bilder kanske dyker upp!:)

Skickar kommentarer och med inlägg så snart som möjligt!

Kramar från Liine

RSS 2.0