Allra sista tentan godkänd...

voch herregud, vad jag är lättad idag!Fick äääntligen svar på att sluttentan är godkänd, så hemskt nervös som jag varit. Det hade inte varit skoj att behöva sitta och göra omtenta på 3 års studier på fredag!Så, ikväll blir det massa mys med älsklingen, trerätters och idolfinal, det blir grymt!:). Detta är för övrigt första helgen på evigheter när jag inte behöver läsa nåt eller skriva på något arbete - alls!Det känns verkligen konstigt, men sjukt skönt!

Annars har jag det bra på min nya praktik, saknar Stafvres väldigt mycket och ser fram emot att få komma tilbaka dit om några veckor. men jag lär mig mycket i hemsjukvården också. Nu sitter jag mest och väntar på att honey ska komma hem från gymmet, jag är fortfarande på tok för förkyld för att besöka det stället.

Hoppas ni har en underbar fredag!Jag hör av mig snart igen!

Massa kramar från en lycklig Line

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åhh Grattis gumman, vad roligt för dig :) Hoppas du oxh sambom får en trevlig helg, vem vill du att ska vinna nue då? Hmm hade nån tanke om min yrsel förresten? Ha det så bra, kram.

2007-12-07 @ 16:09:22
URL: http://candygirl84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0