Att kunna pusta ut...

och känna att man gjort ett bra jobb, åhh, vad underbart det känns. Har idag avverkat mitt praktiska prov och det gick jättebra!Fick i princip högsta betyg på alla bedömningspunkterna. Oj, det lät nästan som jag ville skryta, men det var inte alls min mening. Jag känner mig bara så nöjd och glad.

Var även en snabb runda inom min "gamla" praktik och hälsade på. Oj, vad mysigt det var att träffa på alla igen, om så bara för en liten stund. Vi har planerat in ett besök dit på fredag, då jag ändå är ledig.Jag tänkte fixa lite fika och ha med mig, mys!

Imorgon ska jag åka till världens bästa T och baka. Vi ska julbaka utav bara den. Riktigt vad vi ska baka vet jag inte, mer än mandelmusslor och lussekrans, Men smaskigt och ypperlkigt trevligt kommer det bli. Nu ska jag försöka röja lite här hemma, och boka en tvättid. Åh, vad jag läntar till man har en egen tvättmaskin. Nu när det samlat så mycket tvätt drar man sig nästan för att tvätta, men har man knappt några trosor kvar har man knappast nåt val!:)

Ha en fortsatt mysig dag! Kramkramkram 

Kommentarer
Postat av: Miia

vad innebar ditt praktiska prov??
myspys med julbakning ihop med vänner,blir ju tusen ggr mysigare!
Känner igen de där med tvätten,fattar inte hur snabbt man akn fylla en hel tvättkorg...konstigt nog väntar man in i de sista med att tvätta.tvättade massor i helgen men känns som korgen redan e fullproppad igen..blir ju så roligt att ta på sig de rena kläderna...sen vips ligger dom i tvätten igen1
kramkram

2007-12-12 @ 15:45:30
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Miia

oki oki men sånt sätter sig när man får utföra sånt :)
erfarenhet får man emd tiden!
Ja nu får den lill*e titta ut.dagen har spenderats i soffan ungefär...blir liksom inga barn av att glo på mtv hela dan...men inte orkat göra nåt spec idag...ska fira med en pizza snart så kanske bebisen får fart ut!!

2007-12-12 @ 16:10:11
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Frida

Grattis till det fina betyget :)

2007-12-12 @ 22:04:51
URL: http://hijadelaluna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0