Grattis...

till sötaste Miian & hennes man Jonas vill jag bara börja med att säga. Idag föddes då äääntligen deras lilla bebis!Önskar hela familjen allt gott och en underbar jul, som om den skulle kunna bli något annat när man har en liten bebis!:)

Dagarna som gått har jag haft fullt upp. I fredags var det massa mys med S på stan. Vi hittade endel julklappar och tog en mysig fika på teapot, jammy!På kvällen for vi ut till E & T på middag, julgodistillverkning, julfika och massa andra galenskaper!Åhh, jag vet inte nån man kan ha så galet skoj med som med dom!Igår var det granhuggning som stog på listan. Jag är envis som synden när det gäller julgran, så hela familjen fick snällt följa med på en annan självhuggningsplats än den där alla andra hittade sina granar. Men, det hade resultat, för, där var "The One". Ja, jag får medge att den är ganska....stor. Men vad gör väl det, huvudsaken är ju att den gick in, och det gjorde den. Bild kommer sen!:)Efter granhuggning var det dags att ge sig i kast med lussekattsbak och lite annat julbak i Viby hos älsklingens föräldrar. Det var lika mysigt som alltid. Vi bjöds även på middag, som var så god så!:)

Idag ska jag handla ett par julklappar till, vi ska klä granen, handla lite mat till vår julfrukost, göra Jansson och lite annat smått & gott. 

Måste nog kila nu! Ha en underbar lillejulafton!Massa kramar! 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

God Jul gumman, hoppas ni får en undrbar jul idag, kramis :)

2007-12-24 @ 09:47:16
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: Frida

Tack =) God fortsättning! Har haft en lugn och mysig jul/födelsedag. Hoppas du oxå har haft en mysig jul :) Kram

2007-12-26 @ 20:27:32
URL: http://hijadelaluna.blogg.se
Postat av: Miia

tack!!!
du e ju bara för söt!
nu får du uppdatera din blogg om hur julen varit,hoppas innerligt ni haft det bra!
Massor med kramar från grannarna!

2007-12-28 @ 09:36:17
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Pernilla

Hej gumman. Jag hoppas ni hade en bra jul och att ni får en bra nyår oxå :) Kramis!!

2007-12-28 @ 15:30:19
URL: http://candygirl84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0