Helgen!

Har varit ganska så lugn. Kommer knappt ihåg vad jag hittat på, hehe. I fredags var det dags för att tvätta, och, oj vad mycket tvätt det var. Det tog hela förmiddagen att få allt tvättat, men galet skönt när det var klart. Strax efter lunch  begav jag mig till Stafvres och bjöd på fika, underbart goda biskvier med chokladtryffel i, jammy!Det var så mysigt att vara där en runda och snacka en massa. Efter det blev det ett besök på stan, där jag träffade underbara T. Vi gick runt och köpte lite julklappar och tog en fika på teapot. Sen stack vi hem en runda till henne och gick en lång promenad med hennes helt underbara schäfer.

På kvällen hade jag & honey planerat tacos, åhh, det är såå gott. Jag skulle nog kunna äta det precis hur ofta som helst...!:) I lördags fixade jag med julkort och bakade och lite sånt, minns inte riktigt. Igår var det dags att städa och pula med lite saker här hemma.

Idag var det den allra sista examinationen, och den var godkänd, så nu kan jag i princip glida runt i en månad!:)nu på eftermiddagen har jag och älskling gått på stan och fixat några mer julklappar. Ikväll blir det mest mys, tror jag. Jag ska nog försöka slutföra albumet från semestern på Rhodos också, om jag orkar...! :)

Förresten, tilläggas bör att jag längtar enormt mycket efter töserna nu, kom hem!!!Det är galet tråkigt att ha sina underbara kompisar på annan ort och plugga, men i jul kommer de hem. Då väntar både mysfika och klackarna i taket på grand!:)

Nu ska jag nog ge mig i kast med albumet!Vi hörs snart igen! Kramkram!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad roligt att du klarade din eximination :) Grattis!

2007-12-17 @ 18:34:25
URL: http://hijadelaluna.blogg.se
Postat av: Pernilla

Låter som du haft en mysig helg :) Ha det så bra, kram.

2007-12-17 @ 19:57:37
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: *Sofie*

Åh kan du inte lägga upp några bilder från Rhodos, dit ska vi ju, längtar som bara den!!!!! Har du några smultronställen att dela med dig av? God jul =)

2007-12-18 @ 09:23:43
URL: http://mizzsofie.webblogg.se
Postat av: Sara

Längtar så efter att vi ses, även om jag inte hinner komma till julfikan... så är det när man inte lever i den skyddande studentvärlden. Men part dyker jag uppe till! Snart ses vi, puss å kram vännen! P.S grattis till alla tentor och examinationer!

2007-12-18 @ 11:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0