I'm back!

Ja, det är jag sannerligen. Har totalt legat på latsidan med bloggandet och kommenterandet i jul. Julafton spenderades först hos pappsen i Åhus där vi tog en lång, mysig promenad nere vid stranden, med fika och varm choklad, jammy!:)Därefter var det dags för lite mat, "dopp i grytan" som är en tradition vi tagit med oss från Stockholm, och såklart, julskinka. Efter julklappsutdelning och lite mys satte vi oss i bilen och for till Viby och älsklingens föräldrar. Vi åt massa julmat och pratade och hade det supermysigt! Efter en lååång promenad i mysiga Viby kom tomten med himlans massa paket. Efter dettavar det dags för massa julgottis och vid ett-tiden begav vi oss hemmåt mot söder igen.

Juldagen spenderades hemma, då vi laddade upp inför kvällens utgång. Sandra kom upp till oss redan vid fem då vi gick och handlade till den obligatoriska tacomiddagen på juldagen. Sara slöt upp vid sju och sedan var det tacos, vin, musik och massa struntprat hela kvällen. Vid halv tolv gick vi till Grand där vi dansade hela natten lång, kändet det som :).

Annandagen spenderades delvis på stan, bland alla andra galna människor. :) Den 27 var den dag jag längtat massvis efter, då det äääntligen var dags att åka till min mamma!Vi gick på stan, besökte Väla, fikade hos morfar, åt mass god mat och hade det underbart mysigt!Jag önskar att jag kunde träffa mamma MYCKET oftare än vad det blir. Dessutom hittade jag min examensklänning där, en tubklänning som är röd och vit, i siden tror jag, med tyll nertill och rött sidenband i midjan. Nu måste jag bara hitta nåt fint att ha till, funderar på en röd schal (?) att ha över axlarna. Vi är ju trots allt mest inne. 

Sedan har jag spenderat en hel del tid på stan där jag försökt hitta födelsedagspresenter till älsklingen som fyller år idag (eller den 30, det är ju efter midnatt).Imorgon hör jag av mig igen. Dags för sängen!

Massa kramar Line     

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hejsan. Kul att du är tillbaka i bloggandet nue, har jue saknat ditt skrivande. Mm det är trist att vara förkyld, är fortfarande det lite grann. Men det får gå ändå. Jag hoppas ni får en bra nyårsafton, Gott Nytt År, kramis =)

2007-12-31 @ 11:46:00
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: Frida

Gott nytt år :)

2007-12-31 @ 14:34:52
URL: http://hijadelaluna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0