Ingen rast och ingen ro!

känns det i alla fall som. Men förhoppningsvis blir det lite lugnt efter fredag, då vi både fått tentaresultat och har lämnat in arbetet, det allra sista!:)Jag kan bara inte fatta det. Kom nyligen hem från min praktik, så nu tar jag bara det lite lugnt. Så fort älsklingen kommit hem från däckfirman ska jag bege mig till T och skriva mer på arbetet och snacka lite skit. Imorgon är jag "ledig" och ska fortsätta med arbetet igen.

På fredag väntar världens mys med honey, trerätters middag och idolfinal, inte helt fel!:)

Nu måste jag nog slänga i mig lite mat!

Ha en fortsatt fin tisdag!Kramkram

Kommentarer
Postat av: Frida

Hejsan :) Vad roligt att du snart tar examen! Har du trivts bra med din utb? Var gör du din slutpraktik? och vem tycker du ska vinna idol? :)
Ha en fin vecka du med! Kram

2007-12-04 @ 17:59:05
URL: http://hijadelaluna.blogg.se
Postat av: Miia

lever hon?!?

2007-12-07 @ 09:30:54
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0