Lite nervöst

Tidig morgon igen och en liten känsla av nervositet har bosatt sig i magen. Idag är det nämligen dags för mitt praktiska prov, och jag har ju ingen aning om vad de har planerat för mig. men det ska bli såå skönt att få det gjort oavsett var det är. Efter detta har jag bara opponeringen på måndag, sen är jag i princip färdig. bara resterande praktikdagar kvar, såklart.

Trist att jag skulle bli nervös nu, det brukar jag faktiskt väldigt sällan bli. Men det SKA gå bra!Om bara nervositeten släpper när jag väl är på plats ska jag väl reda ut det!

Återkommer med en längre blogg senare idag!ha en finfin onsdag med er!

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Sara

usch tråkigt med prov, men ha en bra dag!

2007-12-12 @ 07:14:39
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: Pernilla

Lycka till med den praktiska övningen,kommer säert gå ba.Ha en fin dag, kram :)

2007-12-12 @ 07:36:01
URL: http://candygirl84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0