Nu var det dags...

för den där obligatoriska förkyldningen som alltid tycks dyka upp under hösten. Jag har nästan börjat tro att jag skulle bli skonad i år, men icke!Drabbades av smygande halsont redan igår som gör ännu mer ont idag. Och öronen gör lite småont de också. Undrar om jag ska ådra mig halsfluss eller öroninflammation, nåt av det brukar det alltid bli. Och jag som börjar min nya praktik imorgon, får hoppas att iaf rösten är som det ska imorgon!:) Nåja, nu ska jag inte klaga mer. Gårdagen var väldigt mysig. Hela förmiddagen höll jag och katterna (mest jag, om jag ska vara ärlig) på med att göra lite adventsfint, alla adventsstakar och stjärnan kom upp i fönstrena. Julgardinerna var ju redan uppe. Lite juldukar plockades fram och andra dekorationer gjordes vid. 

Sedan kände jag mig ganska så nöjd och unnade mig en liten runda på stan. Hittade dock inget intressant, konstigt nog!:)Men idag kommer mina svärföräldrar och svägerskor hit, vi ska gå på "markanden" och kolla lite på stan. Som belöning väntar det glögg och lussekatter, samt pepparkakor med mögelost, jammy!

Gårdagskvällen spenderades i Everöd där vi firade underbara T´s födelsedag, en aning i efterskott. Väldigt trevligt var det i alla fall!Och hon verkade bli nöjd över sina presenter!:) 

Nu ska jag snart gå och fixa lite frukost, om älskling känner för att vakna snart!

ha en underbar första advent med er alla!

Kramkram  

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åhh tack så mycket, är så mysigt nue när man har julpyntet framme :) Hittade du något på julmarknaden då? Själv har jag ej hunnit gå in där.
Vad tråkigt att du börjar bli förkyld, hoppas du kryar på dig så det inte blir värre. Om frågan så brukar jag bli yr när jag reser mig ibland och igår var den värsta gången. Var yr och konstigt väldigt länge.Har sjuksystern nån anning om vad det kan vara? Ha det så bra, Kramis.

2007-12-02 @ 15:38:28
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: *Sofie*

Tack för din kommentar om Alex, du skriver alltid så fint!!! Hopas att du känner dig bättre idag och att förkylningen är borta!! Kramis

2007-12-04 @ 09:04:09
URL: http://mizzsofie.webblogg.se
Postat av: Frida

Hej Hej! Tack för din kommentar! =) Roligt att du oxå läser till ssk, läser du oxå på högskolan i Kristianstad? Vilken termin är du inne på? Vi har anatomi/fysiologitentan på fredag - så det väldigt snällt av dig att du vill hålla tummarna för mig! :)Kram Frida

2007-12-04 @ 14:36:44
URL: http://hijadelaluna.blogg.se
Postat av: Frida

Föresten! Det var inte dig jag träffade hemma hos Emil på valborg i år??? och så får jag säga grattis till jobbet (så jag föstår nu att det är sista terminen du går =))! Vart är det ngnstans?
Kram Frida

2007-12-04 @ 14:41:46
URL: http://hijadelaluna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0