Smart...

ibland undrar jag var min hjärna är. Jag är allergisk mot ägg och väldigt van vid detta. Konstigt nog är honey den som är bäst på att ha koll på läget att saker inte innehåller ägg. Jag var nere själv på Maxi och skulle handla lite till bakningen. Sara Bernhardbakelser var tanken att det skulle bli. Jag planerade att ha min äggersättning i, bara för att kunna äta dem själv också. När jag då börjat med bakningen, jo, då upptäckter jag att jag fått med mig nån konstig mandelmassa hem, givetvis innehållande en massa ägg. Slängde skiten i soptunnan och cyklade till Maxi - igen. Upptäckte där att jag tagit den enda mandelmassan som innehöll ägg - jag är så grym!:)

Nu har jag i alal fall fått ihop bottnarna på bakelserna och ska alldeles strax fixa chokladtryffeln som ska va i mellanlagret. Jammy!Nu vill jag att de ska vara klara. :)Håller samtidigt på att sätta in bilder lite fint i våra nya album som jag köpte idag. Det blir finfint!

Nu ska jag ge mig i kast med bakningen igen! Sussa så sött! 

Kommentarer
Postat av: Sara-Mira

Tack så mycket för din gulliga kommentar in min blogg!! Hoppas skolan och allt går bra för dig, ska bli såå skönt med jul och ledigt tycker jag..!! :o) Vad snällt av dig att leta efter din bok för min skull, om du hittar den så blir jag jätteglad om du vill skicka den!! Jag kan ju sätta in pengar på ditt konto först om du säger vad du vill ha för den + fraktkostnad. Ha en fortsatt mysig helg!!
Kramar

2007-12-15 @ 10:35:16
URL: http://saramira.blogg.se
Postat av: Miia

åhh du lever =) =) =)
tack för din fina kommentar,hoppas innerligt den kommer snart så man slipper känna sig tung å tråkig och så man kan shoppa lite fina kläder igen =)
Hoppas din helg varit bra,väntar på en blogg-massor me kramar från oss

2007-12-17 @ 18:04:38
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0