Underbaringar

Är precis vad ni är!Ni är få, men trogna läsare av min lilla blogg och era kommentarer gör mig såå glad!:)Ibland är jag dökass på att svara, men det beror på att jag haft fullt upp konstant känns det som. Nu är det glidarliv som väntar ett tag framöver, finfint!

Nu ska jag snart skjutsa älsklingen till skolan, och invänta att världens bästa T vaknar så jag kan åka dit och ha underbar mys - och bakdag!Ska försöka fånga dagen i lite bilder!kan inte lova nåt,men väl. värt ett försök. Hoppas för övrigt att våra framkallade foton kommer idag så jag kan börja pula med att sätta in dem i album imorgon. Skönt att äntligen tagit tag i framkallning. Vi har nog framkallat foto 1 gång på snart 6 år, liiite illa!:)

Ha en mysig torsdag med er! Kramar Line


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack Tack :) Jo det är fortfarande en grupptenta, och jag ser faktiskt fram emot att skriva den, som du säger verkar det var en roligt tenta. Anatomi/fysiologi tentan var ju mer enskilda detaljer, på denna tenta får man nog en mer helhetsbild av människan :) Hur känns det nu att snart vara färdig ssk? Ha en fin torsdag Kram :)

2007-12-13 @ 09:30:25
URL: http://hijadelaluna.blogg.se
Postat av: Pernilla

Hej gumman!! OK det är ingen fara. Alla kan ha fullt upp ibland. Ja min brorsdotter lär säkert vara sötast, ska ta kort och lägga upp på bloggen sen. Brohaga ligger ute på Långebro, precis vatt där och det verkade vara ett mycket bra ställe. Så där lär jag nog trivas. Ska snart iväg och ta sprutan nue men kommer säkert gå bra som du sa. Kramis :)

2007-12-13 @ 10:14:37
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: Miia

hey babe....du vet var jag bor...brevinkastet är lagom stort för mumsiga bakverk ;) ;)
Ha en toppenmysig dag för det ska jag försöka ha...ska bege mig till det berömda maxit och köpa bakgrejer så blir de kanske fart på mig me ida :)
puss å kram

2007-12-13 @ 11:23:25
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Pernilla

Tack för din kommentar :) Du får oxå fortsätta ha en bra dag,kramis!!

2007-12-13 @ 12:31:18
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: Frida

Jo man får hoppas man hamnar i en bra grupp.
Men det är ju bara de som blev godkända på förra tentan som får göra denna, och de är ju säkert pålästa! Så det ska nog gå bra :)
Kan tänka mig att det känns lite läskigt att lämna den trygga värld skolan faktiskt erbjuder. Men åh vad skönt att ha ett arbete och tjäna en riktig lön, den dagen längtar jag oxå till :) Men visst går tiden fort?
Vi har inte fått reda på vart vi ska vara ännu, men det skulle komma upp innan jul, det ska bli spännande! Vart var du på din första praktik?
Det måste kännas bra, att det är sista arbetet du gör! Var har du skrivit om! Skrev du C-uppsatsen?
Hade super! Kram

2007-12-13 @ 15:05:29
URL: http://hijadelaluna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0