Äntligen hemma!

Har haft fullt upp hela dagen, från morgon och fram till nu. Pratade precis en snabbis med lilla mamma, alltid trevligt!:)Nu ska jag nog mysa lite med katterna, sedan får jag nog kila ner till maxi, vi har iiiingen mat alls hemma!Imorgon är det praktik igen, sedan väntar självstudier fram till fredag när den stooora tentan skrivs! På fredag eftermiddag väntar obligatorisk fika och tentafirande med T, sedan ska jag & honey åka till ekohallen och köpa lite julgardiner. I helgen blir det först fredagsmys och idoltitande. på lördag ska vi storstäda här hemma, putsa fönstrena,byta till julgardiner (förhoppningsvis nya), sedan har jag tänkt baka lite lussekatter inför söndagen då vi ska på julskyltning med T och E, skojsigt!

Det var min vecka i stora drag!:) Ha en underbar vecka med er! Kramkram!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åhh det låter som du kommer få en toppen helg =)
Hoppas din dag varit bra, själv har min varit sådär...ha en bra kväll.

2007-11-19 @ 17:35:08
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: Pernilla

Mmm det var det =) Har du haft en bra dag?? Kram

2007-11-20 @ 21:36:03
URL: http://candygirl84.webblogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0