Äntligen

har jag fått komma till en riktigt bra praktik. Har avverkat min första dag på ett rehabiliteringscentrum idag och jag blev såå väl bemött och omhändertagen. Det kändes verkligen skönt efter den förra praktiken. Nu kom jag precis hem från gymmet, idag gick det extra bra att träna, faktiskt. Nu blir det lite studier till, sedan väntar lite mys framför tv'n med honey, och lite mat såklart. Till tv'n ikväll blir det en av mina favorit"efterätter", grekisk yoghurt med valnötter och sirap (mkt godare till än honung enligt mig).

Imorgon blir det praktik igen, sedan väntar lite plugg tött följt av tacomys med honey framför idol. Det behövs eftersom helgen annars till absolut största delen kommer bestå av studier, huuu!

Hoppas ni haft en bra torsdag! Kram

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja det var mycket trevligt med en långfika. Behövdes!! Vad roligt att du trivs bra på din nya praktikplats. Sånt är jue mycket viktigt. Jag hoppas oxå jag kommer trivas när jag ska ut nästa termin. Ha det fint...kramis :)

2007-11-08 @ 20:05:02
URL: http://candygirl84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0