Back on track!

Efter en härlig natts sömn är jag åter tillbaka på banan och har så sakteliga börjat förstå att tentan är avklarad - välkommen tillbaka livet!:) Idag ska det dock pulas lite här hemma, eller, ganska så mycket. En del grejer ska transporteras upp på vinden, sedan ska fönster putsas, hela lägenheten storstädas och julgardinerna upp. Honey godkände inte att jag fick adventsdekorera ännu, illa! En vecka för tidigt kan man väl få vara?:)

Nu tänkte jag sätta in sconsen i ugnen, så vi får lite god frukost . Det är mycket välbehövligt inför en hård dag, hehe! Förresten lyckades jag tillslut få till det så att man inte ser min stjärna på bloggen som hela tiden var ivägen, finfint!:)

ha en underbar helg med er! kramkram  

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Heej! Julbordet var jätte trevligt och såå mycket god mat och efterätt och allt =)
Jag tycker din blogg har blivit väldigt fin med lite vintertema....hoppas ni får en fortsatt trevlig helg. Kramis =)

2007-11-24 @ 12:18:10
URL: http://candygirl84.webblogg,se
Postat av: Miia

Hej babe!
Nice din blogg blev!
Hur känns de nu när tentan e över?
Hoppas du fått det städat och fint hemma,här ser ut som ett bombnedslag så jag får nog ha mig en städedag idag!
kramkram

2007-11-25 @ 10:20:32
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0