Full rulle hela dagen

har det varit idag. Uppstigning klockan 06.00 (av principskäl går jag inte uppen minut tidigare än så, trots att jag nog borde det:) ). Hade fullt upp på praktien idag, blodprover, injektioner, möte och massa samordning och medicindelning. Åh, vad jag trivs, kan nog inte sluta tjata om det. Väl hemma fick jag besök av underbara T, vi tog en snabbfika bestående av kaffe och kanelbulle, innan det var dags att bege sig på möte på sjukhuset och förhoppningsvis ett framtida jobb. Snällt nog bjöds vi på god mat, skinkgratäng, god sallad, kex och brieost, mineralvatten och efteråt blev det kaffe och choklad :) Värre kan man ha det, helt klart.  

Ikväll har det sedan bara blivit mys med honey, Roomservice och mys i soffan är aldrig fel :)

Nu ska jag nog försöka läsa ett par sidor i böckerna innan man slocknar. En praktikdag kvar nu innan min" helg" börjar.  Helgen hamnar inom parantes då den till stor del kommer innefatta studier. Men eftermiddagen den 23 ska det firas, då är sista tentan avverkad och man får bara invänta svaret. Lova att hålla en tumme för mig då, i need it!:

Sov så sött mer er sötnosar!

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad tråkigt att du inte tål det. Men som du sa kan du göra det åt nån annan....alltid skoj med nya recept :) Ha det bra!

2007-11-14 @ 22:17:10
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: Miia

*håller såklart alla tummar jag kan *
Kommer gå kalasfint på tentan!hur länge har du praktik förresten?oregelbundna tider eller bara dagtid?
Plugga inte ihjäl dej babe!
Trevlig helg och tack för dina fina kloka ord!

2007-11-16 @ 14:47:48
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Pernilla

Hoppas du får en bra helg och plugga in enbart nue bara....behöver lite skoj oxå :) Ha det bra, kram

2007-11-16 @ 17:17:51
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: Pernilla

OK låter mysigt det :) Vad blev det för god dessert då? Ha en fortsatt trevlig kväll!! Kramis.

2007-11-16 @ 19:34:28
URL: http://candygirl84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0