Full rulle

Igår var det så fullt upp att det inte bjöds på värst mycket bloggande. Föeläsningen var sådär, tyvärr, så vi var alla rätt nöjda när den var över. För att vara riktigt ärlig så var i och för sig föreläsaren bra, men på något sätt blev allt ändra bara så platt och långtråkigt. Kanske har det lite att göra med att alla börjar bli aningen stressade över tentan nu.. :)

När föreläsningen var överstökad sällskapade jag och T till maxi för lite shopping. Därefter bar det hem till mig för lite kanelbullsbak, som vi båda blev galet sugna på i det ruskiga vädret. När honey kom hem från jobbet hade T fixat underbart god korv stroganoff, och som tack för detta åkte vi hem till henne och plitade ner ett finfint CV, inkluderat te och massa struntprat :) Alltd lika trevligt!

Idag blir det fortsatt arbete med skolan, mer intressant än så blir nog inte mitt liv just nu. Men imorgon ska jag åka och hälsa på mamma som jag nog nämnt tidigare, åh,, vad jag längtar till dess!Nu ska jag skriva färdigt det sista till skolan!

Hör av mig sen om jag har nåt vettigt att skriva! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Är lite bättre med mig idag. Skönt. Men kunde inte jobba som planerat. Vad skönt det måste vara att du snart är färdig. Själv så kommer jag vara klar till våren. Ha en bra dag.

2007-11-06 @ 11:26:22
URL: http://candygirl84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0