Ge tillbaka mitt liv!!

Ja, så känns det just nu. Jag har i det närmaste bott i mina patologiböcker de senaste veckorna att jag knappt haft tid vare sig för honey, träning eller vänner, såå trist. men om exakt en vecka är tentan överstökad (med en förhoppning om att ha klarat den!) och man kan äntligen börja leva igen!:) Det är hur mycket saker som helst som blivit uppskjutna pga tentan.

Dessutom skrev jag ett långt inlägg i förmiddags, men tydligen tog jag för lång tid på mig, så jag hann loggas ut och kunde inte spara inlägget...men men! Idag har jag pluggat massor, varit och kört ett hårt pass på gymmet, pluggat ännu mer, ätit honeys goooda köttgryta, myst framör idol, ätit dessert och nu sitter jag här igen.

Imorgon blir det julmarknad i Huseby med honey och mina underbara svärföräldrar, mys! Dock får det bli ligte studier på vägen upp, men det får gå. Åh, nu kom jag på att jag är färdig sjuksköterska om 2 månader och 2 dagar, heeelt galet!

Ha en supermysig helg med er alla sötnosar! Kramkram

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du kommer garanterat klara tentan galant tror jag. Hoppas ni får det mysig på julmarkanden imon. Kramis
=)

2007-11-16 @ 22:10:02
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: Pernilla

Tack själv för dina söta kommentarer =) Mm jag vet vilken dessrt du menade. Jag måste själv testa den någon gång. Ha det fint.

2007-11-16 @ 22:43:59
URL: http://candygirl84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0