Hej hopp!

Ojoj, det var tidigt uppstigning för mig idag för att vara en "ledig" dag. Tänkte försöka vara seriös och plugga lite redan nu på morgonen, så det blir gjort. Gårdagskvällen blev underbart trevligt hemma hos pappa. God mat och massa trevligt sällskap :). 

Senare idag ska jag faktiskt bege mig ner på stan, måste ju hitta nåt mer att ha på mig på helgens halloweenfest:)Tror minsann att jag kör på min djälvulsutstyrsel, det var länge sedan den användes. Dock måste jag komplettera den lite, men det blir nog bra!

Vi hörs av senare igen!

Ha en underbar dag! Kram Line 

Kommentarer
Postat av: Miia

Hej =)
FInt namn ni har bokat =)
Jo mycke möjligt vi bot grannar,bor du liksom bredvid vårt då eller?
jag bor i det vita tegelhuset,det nästsista på gatan...och du bor i sista mot idrottshallen eller?
Oj va jag forskar =)
Ha en bra dag!

2007-11-01 @ 08:39:18
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Pernilla

Jag hoppas du får en bra dag och att du hittar det du behöver på stan :)

2007-11-01 @ 12:08:58
URL: http://candygirl84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0