Helgen

har gått alldeles på tok för snabbt. Gårdagen spenderades som jag skrivot tidigare hemma, fixandes med massa städning. På kvällen var vi hemma hos Anna som bjöd på god mat och vin!:) Idag har vi hunnit med att handla, baka lussekatter, träna, fika hos mina söta svärföräldrar, gå på julskyltningen, ha middagsgäster och bjuda på glögg med lussekatter och pepparkakor med mögelost, jammy! Resterande delen av kvällen har honey parkerat i soffan (han har ådragit sig nackspärr, så det är allt ganska synd om honom idag. Själv sitter jag bara och gottar mig framör datorn med mitt nya te, det blev yoghurt/lemon på Olssons idag - underbart gott!

Imorgon är det så åter måndag och praktikdag. Jobbar kvällen imorgon, ganska gött och kunna sova ut lite igen!:)

Hoppas ni haft en underbar dag!

Kramkram

Ps. Bättring på att kommentera, alla ni som inte gör det :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Låter som ni haft en jätte mysig helg och hunnit med en hel del =) Jag hoppas du får en bra dag på praktiken idag. Kram!!

2007-11-26 @ 07:39:45
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: Miia

Oj Oj Oj vad ni hunit med mycket!!!!!
Bara själva julpyntningen kvar nu då?
Jag vill me baka lussekatter,men frysen e tokfull så får nog kränga upp lite från den innan jag kan sätta fart...kan ju inte baka en sats heller,dom försvinner ju sååå fort...om man lyckats me att göra dom goa vill säga!

2007-11-26 @ 15:03:19
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0