Klumpeduns

under gårdagen lyckades jag både med att slå sönder ett glas och att ånga fast en plastbunke i en kastrull. Skulle bara smälta choklad över vattenbad, precis som jag gjort massor av gånger, men när chokladen var smält satt bunken fast - orubbligt. Jag försökte bända i den, spola kallt vatten för att få den att släppa, sen slängde jag in den i diskmaskinen, men inte hjälpte det heller. Sen kom honey och lyckades efter någras försök  få loss den numera -  hyffsat deformerade skålen. Annars igår innehöll dagen mest studier, oerhört tråkigt! men på kvällen var det middag i Viby hos mina underbara svärföräldrar, mysigt! Vi tackade dock för oss hyffsat tidigt då honey skulle upp och jobba tidigt idag.

Nu har jag pluggat lite om läkemedel vid sjukdomar i hjärta och kretslopp, nu väntar nog lite diabetesstudier innan bäddning av säng och påklädning. Sitter dessutom och väntar på att T ska ringa, vi tänkte slå våra kloka huvuden ihop idag gällande studierna. Hoppas hon hör av sig snart så jag och eminenta Maggan (vår finfina Volvo S40) kan bege oss ut till Everöd.

Ha en underbar söndag med er! kramkram

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad duktig du är och pluggar på helgerna. Hade med behövt det, men tappat lusten lite. Men får ta tag i det imon. Ha det så bra!!

2007-11-11 @ 19:10:14
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: Miia

Hej Klumpedunstjejen =)
Hoppas din dag varit bra?
Tack för din söta kommentar,du är allt bra söt du!

2007-11-12 @ 18:14:32
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0