Snabblogg

jag måste alldeles strax lyfta på rumpan och göra mig i ordning. På dagens schema står HLR-utbildning på sjukhuset, spännande. Är dock nervös för en annan sak idag, återkommer med det när jag vet mer. Efter utbildningen blir det en liten runda på stan. Måste köpa vin och lite annat inför helgens festligheter.Åhh, det känns så härligt att få komma iväg och umgås med sina älskade vänner och bara koppla bort allt vad skola/praktik/jobb heter för ett litet tag.

Time to go! Ha en underbar dag med er! Kram

Kommentarer
Postat av: Miia

Hej =)
tack för sötekommentaren,blir så glad!
var det gulehuset mittemot bowlingen du bodde?
vad pluggar/praktiserar du föressten?
kram

2007-11-02 @ 09:03:22
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: *Sofie*

Hej! Jag brukar svara på komentarer i min blogg men kände att jag var tvungen att skriva här med så att jag är säker på att du läser! Jag ville bara tacka för din söta kommentar, jag tycker såklart själv att alex är världens finaste men varje gång jag hör det från andra så blir jag alltid lika glad=) Så TACK så hemskt mycket=) Önskar er en trevlig helg! Kram

2007-11-02 @ 10:16:49
URL: http://mizzsofie.weblogg.se
Postat av: Pernilla

Tack själv för dina fina kommentarer. Med mig är det bättre idag. Har inte riktigt lika ont idag. Skönt det. Jga hoppas du får en bra dag och helg :)

2007-11-02 @ 11:14:01
URL: http://candygirl84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0