Spännande var det ja...

Idag hände det minst sagt spännande saker. En patient blev plötsligt sämre och det blev full action kring det. Tack och lov stabiliserade sig situationen ganska så snabbt.  Mittbedömning har vi också hunnit med, och det gick jättebra. Jag hade på känn att det skulle gå ganska så bra, men inte fullt såhär. Åhh, jag trivs så galet bra på Stafvres!Helt makalöst :) Jag kommer verkligen sakna hela det underbara gäng som arbetar där.
 
Ikväll har jag myst lite med de söta tjocka katterna som svassar omkring här hemma. Sedan har jag faktiskt lagat korvstroganoff till honey och R som är här på besöka ikväll. Killarna är tråkiga och kollar på nån film, det är inte min favorithobby, men å andra sidan har jag plitat lite på mitt arbete. Men tilläggas bör att det där arbetsskrivandet går ytterst långsamt...

Imorgon är planerna som sådana att jag ska fortsätta plugga, röja lite här hemma, äääntligen få sätta upp lite adventssaker och träffa underbara S. För vår del väntar en underbar dejt på teapot, sov vanligt :). Men först, ett besök på sjukhuset där det väntar endel blodprover. Dags att komma på återbesök till doktorn snart igen. 

nu ska jag nog försöka skriva ett par rader till på lilla arbetet. 

So long! / Line  

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack så mycket för din kommentar, du är alltid lika gullig =) Vad roligt för dig att det gick så bra på din praktik, var ligger Stavres någonstans? Ha en fortsatt bra kväll. Kramis!!

2007-11-29 @ 20:34:04
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: Pernilla

Haha du är för gullig du =) OK tack för infon, men det var ett rehabilteringshem eller liknade eller? Hade vatt kul att vara på något sådant ställe...ha det så bra, kramis!!

2007-11-29 @ 20:59:34
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: Pernilla

OK men det låter jue skoj. Men tror ej vi får välja det...ska jue vara inom sjukhus och psykiatrin nästa termin. Men man kan jue hoppas, för på dig verkar det jue vara ett bra ställe =) Ha det så bra.

2007-11-29 @ 22:45:45
URL: http://candygirl84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0