Stolt

Är jag faktiskt över mig själv idag!hade en grymt bra dag  på praktiken och skötte stället i princip ensam. Min handledare var mycket nöjd, och det känns såå bra!Jag har verkligen vuxit in i rollen som sjuksköterska denna terminen. Det kändes så galet långt borta innan, men nu känner jag mig snart redo att ge mig ut och prova vingarna på riktigt!:)

Efter hemkomst hat jag & honey varit och tränat, därefter väntade studier för min del. Hade ett avbrott med middag tillsammans med honey, han hade lagat fläskkotletter med bearnesås (eller hur det nu kan tänkas stavas). Åhh, söta undebrara honey, det är så härligt att få vara tillsammans!Jag är fortfarande lika kär i honom efter snart 6 år tillsammans!:)Givetvis har vi haft våra motgångar ibland, men det känns ändå så underbart!:)

Nu ska jag fortsätta läsa lite, det lutar åt diabetes eller stroke efter alla lungsjukdomar nu!

Sov så sött då det är dags!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åhh vad roligt att det går så bra för dig=)
Imorgon är jag ledig och då ska jag försöka göra klart mitt arbete om magsår. På torsdag är det skola och träning som gäller och på fredag ska jag klippa mig och göra lite ärende inför resan =) Ha det så bra...Kramis

2007-11-20 @ 22:05:16
URL: http://candygirl84.webblogg,se
Postat av: Caroline

Roligt att det känns så bra med din praktik. Den tiden är helt underbart nyttig! Och så härligt att du är så kär fortfarande! Ska nog ta efter det. :)

2007-11-21 @ 22:49:27
URL: http://consonance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0