. Tisdag .

och full rulle på praktiken som vanligt. Jobbade kvällen igår och orkade inte blogga nåt därefter, bara myste ner mig i soffan med honey och lite kvällsfika, inte dumt alls. idag har jag sedan hemkomst bara njutit av att göra ingenting. När älsklingen kommer hem ska vi till maxi och veckohandla, som vanligt. därefter ska jag laga en underbart med ack så snabblagad mat, tagliatelle med kronärtskocka och soltorkade tomater, jammy!

Fick förresten höra idag, enligt icke bekräftade rykten att vi ska få svar på tentan nästa fredag. Dock är det så, enligt rykten, att de endast ringer till dem som inte klarat tentan. Så det är nästan att man vill dra ut telefonjacket och stänga av mobilen den dagen :). Men det ska jag nog inte göra. Men gud vad nervös man kommer vara hela dagen!

Hoppas ni får en underbar kväll! kramkram

Kommentarer
Postat av: Miia

åh e ni med maxistammisar? vi älskar Maxi oxh e där fan flera ggr om dan..knas!
Inget å va nervös för när det gäller tentasvaret...du har fixat det...de vet jag =)
Trevlig kväll kramkram

2007-11-27 @ 17:47:52
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0