Det är sjukt...

vad jag är trött idag. Vill bara mysa ner mig i sängen igen och sova!! Jag brukar aldrig vara såå trött även när klockan är lite, men jag vaknar nog till så småningom :). Annars hoppas jag att kommande timmar på jobbet blir lugna och lika trevliga som igår, men med den personal som jobbade igår kan det inte bli annat.  I eftermiddag ska jag nog försöka ge mig på det här med lite bilder. Har dock inte speciellt många på denna datorn, utan allt vettigt ligger på den gamla, stationära datorn. Men bloggarna ser ju så mycket trevligare ut med lite bilder.

Nu måste jag fixa till mig för att köra till jobbet - ja, det blir nog till att köra idag med - oerhört lat!

Ha en underbar dag! Kramkram


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack så jätte mycket för den snälla kommentaren :) Är super nöjd med mina inköp...ha en bra söndag du oxå....

2007-10-28 @ 15:03:08
URL: http://candygirl84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0