Full fart mot helgen...

eller, lite sådär lagom fart är kanske bäst. Innan min helg börjar ska två arbetspass avverkas på stadens sjukhus. Går på idag klockan 14, hem igen klockan 22 för att åter infinna mig på avdelningen vid 06.45 för fortsatt arbete fram till ca 14.30 - men det ska nog gå bra. Vad som väntar under eftermiddagen och kvällen vet jag inte riktigt, men nåt blir det allt. Troligtvis blir det mys med honey när han kommer hem från jobbet, kanske hinns det även med en dejt med underbara T, men jag får se.

På söndag blir det en tripp ner till Malmö för att hämta våra, eller snarare bilens vinterdäck, samt kanske hinna med en fika hemma hos honeys syster, som numera bor nere i Malmö.

Nix, nu ska jag försöka att läsa några sidor i mina skolböcker, innan det är dags att bege sig till sjukhuset.

På återseende! Kramkram

Kommentarer
Postat av: *Sofie*

Var på sjukhuset jobbar du?! Trevlig helg!!

2007-10-12 @ 11:39:40
URL: http://mizzsofie.webblogg.se
Postat av: Pernilla

Vilken avdelning praktiserar du på?? Ha en trevlig helg. Kram.

2007-10-12 @ 19:41:37
URL: http://candygirl84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0