Huslig AB

Japp, efter arbetspasset har jag hunnit med lite av varje. Laga svamp-och spenatpaj till en väldigt bakis Honey, baka dinkelbröd med nötter, röja lite här hemma, plugga, samt lägga lite slingor i håret, det behövdes!Åh, herregud, jag blir rent trött när jag tänker efter allt jag hittat på :). nu återstår lite mer plugg, sedan blir det att hoppa i säng. Har ju en tidig morgon även imorgon. Morgondagens eftermiddag kommer spenderas på stan tillsammans med underbara T, inkluderat en fika som vi gjort oss väl förtjänta av. Imorgon väntar nämligen slutbedömning på praktiken, så nu börjar jag bli lite nervös.

Lova att hålla tummarna för mig att bedömningen går bra imorgon!
Sov så sött med er! Imorgon lovar jag att göra ewtt seriöst försök att få fram lite bilder att dekorera med;)

Kramkram 


Kommentarer
Postat av: Miia

Heeej =)
Hur gick bedömningen?hoppas det gick finfint!
tusen tack för din fina kommentar,nu överlever jag dagen =)
kramkram

2007-10-30 @ 10:27:17
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Pernilla

Hur blev din bedömning? Nyfiken. Men det gick säkert jätte bra tror jag...Ha det bra!!

2007-10-30 @ 19:06:58
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: Emma

Ja det var helt underbart å komma ifrån lite, Malmö är en fin stad att gå i när man ska shoppa oxå =)
Sen är det ju ett plus att man har ett barn som är så himla enkel och duktig att ha med sig vart man än ska, stolt mamma kan jag lova ;)
hoppas bedömningen av praktiken gick bra?
Kramis

2007-10-31 @ 08:54:13
URL: http://mindottervera.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0