Intensivt

Japp, idag har varit en intensiv dag. Hoppade upp när klockan ringde vid 05.30 för att göra mig i ordning inför praktiken. Full rulle hela dagen på sjukhuset, men det kändes som jag hade rätt bra koll på läget. Väl hemma for jag & honey direkt till mina kära svärföräldrar för att tvätta bil, spackla på båten och bjöds därefter på lite kvällsmat. Sen for vi hem och gjorde oss klara för ett träningspass. 

Nu har vi precis ätit lite kvällsfika och snart väntar sängen, jag är galet trött. Imorgon är både jag & honey lediga, så då blir det plugg/tvätt kombinerat med massa mys. På kvällen blir det nog en dejt med min underbara vän T. 

Nu ska jag slå en signal till min lilla mamma. Hoppas ni haft en bra dag!

Kram och sov så sött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0