Nä, nu får det räcka...

för idag. Tänk om jag skulle kunna vara så duktig och komma i säng innan klockan slår elva, det hade varit riktigt duktigt :)Imorgon är min sista arbetsdag innan helgen, såå skönt. Ledig fredag, lördag och söndag, så det ska verkligen njuuutas:)

Dagen har varit sjukt intensiv, hela dagen, mellan 06.45 - 17.45 spenderades på sjukhuset,  så jag kan ju avslöja att jag var galet trött när man väl kom hem. Som skönt är hade Honey lagat maten till när jag kom hem, så det slapp jag tänka på idag. Sedan har vi varit ute och hälsat på mina underbara svärföräldrar och fått lite kvällsfika - mys!Åh, de är världens bästa svärföräldrar :)

Nu tror jag minsann att jag ska borsta tänderna och hoppa i säng - kanske landar i sängen innan tio, galet i så fall. Nu har jag by the way bara 5 dagar kvar på denna praktiken . åh, vad snabbt det gått.

Sov så sött med er sötnosar! Kramkram

Kommentarer
Postat av: Little darling

så tjusig blogg :)

2007-10-17 @ 21:47:35
URL: http://littledarling.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0