Skärpning!

Nu har mitt bloggande totalt falerat, men nu är jag back on track. Ligger i sängen och bloggar, har arbetat kvällen idag och tidig uppstigning imorgon, men såå skönt att man får sova en timme längre imorgon, det gör verkligen skillnad när man stiger upp 05.30. Sen är det bara ett par dagar kvar innan praktiken på Csk är över. Förhoppningsvis blir min tid borta från sjukhuset inte så långvarig, hoppas innerligt att det ska finnas ett litet vikariat till mig i slutet av januari då jag är färdigutbildad sjuksköterska. Det är allt en viss oro som börjar smyga sig på nu när det närmar sig färdigstuderat.  

Annars har veckan bjudit på massa mys med Honey, en tripp  till Malmö, hospitering på operation och anestesi och endel plugg.

Nu ska jag nog stänga av kära datorn och försöka sova, är grymt trött. Vi hörs imorgon!
Kramkram

Saknar förresten Honey massor, han är borta och kalasar i Helsingbirg med sina vännner, vilket är dem väl unnt. Dock är det lite ensamt här hemma. Men imorgon  eftermiddag är allt som vanligt igen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Line!
Vad roligt att du gav dig till känna hos mig =)
Jag måste bara säga att du ser grymt bra ut på ditt foto här, gud vilket hår så skulle jag med vilja ha det =)

2007-10-27 @ 23:32:37
URL: http://mindottervera.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0