time to go

ja, nu har jag varit duktig och pluggat endel. Så nu får jag allt se till att svira om och ta mig ner till maxi för att kunna åstadkomma den omtalade kladdkakan :). Sen blir det i alla falle ett besök på stan för att försöka hitta nåt lämpligt att ha på sig på S och G' s Halloweenfest på lördag! Åh, vad skoj det ska bli att äntligen få träffa dom igen, det är såå länge sen sist. 

Återkommer så fort jag kan! och tusen tack för kommentarerna om min nya design av bloggen. Jag är ingen "hejare" på webdesign, men så småningom ska jag nog få rätt på det...kanske :)

kramkram 

Kommentarer
Postat av: Sara-Mira

Kikar förbi i din blogg...jag är också färdig ssk i januari 08!! :o) vad vill du jobba med sen?? Ska bli sååå spännande att stå på egna ben...:o) hoppas bara att lönerna höjs lite, här i Stockholm är grundlönen som nyutexad runt 18 600:-, i alla fall inom landstinget. Sen finns det såklart de ställen där man kan få mer...psykiatri och geriatrik inom kommunen t.ex.

2007-10-31 @ 14:53:16
URL: http://saramira.blogg.se
Postat av: *Sofie*

Tack så hemskt mycket för dina gulliga kommentarer!!!!! Vad fin din blogg har blivit, mycket lättare att läsa nu ju vad du skriver=) Hoppas att ni får jätteroligt på festen!!! Kram

2007-10-31 @ 15:30:55
URL: http://mizzsofie.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0