Underbara dag!

Hela underbara söndagen har spenderats med min alldeles egna och underbara fästman :)Tanken var som jag tidigare nämnt att vi skulle köra ner till Malmö och hämta våra vinterdäck. Det blev dock ändrade planer då däcken inte kunde levereras förren i denna veckan. Så, vi inhandlade lite picknick och körde till Breanäs i ÖStra Göinge! Väl där gick vi längs med sjön och de slingor som fanns att välja på, riktigt mysigt var det. Sedan styrde vi kosan mot Viby och honeys föräldrahem. Mina svärföräldrar höll för fullt på i trädgården att arbeta, men passade på att ta en paus och bjuda på fika, som bestod av kaffe/te och väldigt god äppelpaj.  Efter fikat fixade honey och jag lite med båten, vilket tog så pass lång tid att vi blev bjudna på middag, inte helt fel.
Ikväll har vi varit en runda på Maxi och resterande kvällen har inkluderat plugg och mys. Nu är det nog dags för sängen för min del, tidig uppstigning imorgon. På tisdag är det seminarie, sedan två dagar på avdelningen. På fredag är både jag och honey lediga, då kommer vi bege oss mot Malmö för att hämta däcken, hälsa på honeys syster, samt på vägen ner även köra inom honeys farfar för att hjälpa honom med sin tv och bjuda på fika. Så nu ser jag verkligen fram emot att kommande 4 dagar går snabbt och smärtfritt. 

Hoppas ni får en fin vecka!

Kramkram och sov så sött!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0