Nykläckt bloggare

fast det var inte riktigt sant, för jag har tidigare bloggat på aftonbladet, men jag är inte helt nöjd med det, så jag provar lyckan här på webblogg. Sitter otåligt och väntar på att undebrara sambon ska vakna, han är seg idag... :) Eller så känner han helt enkelt inte för att stiga upp idag, då våra planer för dagen är att fixa i ordning på vinden.

Gårdagens kväll spenderades tillsammans med våra underbara vänner T och E, vi bjöds på massa god mat, bl a kycklinggryta och till efterrätt banan och mjölkchokladpaj, jammy. Nä, nu får det nog vara dags för frukost, dessutom måste jag ju se vad man kan hitta på för skoj med bloggen :)

Hej hopp så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0