Underbara lediga dag!

Idag har både P och jag varit lediga, såå skönt. Dagen inleddes med gemensam frukost följt av ett träningspass på gymmet. Väl hemma igen åt vi en smaskig lunch, bestående av  gårdagens rester av lasagnen, jammy. Jag och P är verkligen grymma på att göra lasagne. Sen for vi iväg med vår finfina, nyinköpta volvo, Maggan, för att köpa höstblommor till balkongen, veckohandla,  och lite annat smått och gott.
Ikväll lagade jag inkokt lax med kokt potatis och örtsås till oss och sedan har jag bara pluggat inför den läskiga sluttentan i november.

Imorgon väntar en spännande introduktionsdag inför kommande slutpraktik. Så, på onsdag börjar allvaret igen.

Nu väntar en promenad i mörkret med min underbara sambo.
Hoppas ni har en trevlig kväll! Kram Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0