Ääääntligen helg...

för vissa, men i och för sig även för mig. Men helgen kommer spenderas på jobbet, fredag kväll, lördag dag och söndag kväll. Nåja, jobbet är underbart och dessutom är det sista helgen innan fem veckors helgledigt, inte alls dumt!:)
Igår var jag hos mamma och hälsade på, vi var i Helsingborg och shoppade och sedan tog vi en tur till Helsingör för mera shopping. Såå mysigt att få umgås med mamma på tu man hand.

Imorgon ska honey ordna myskväll för oss när han kommer hem från skåneland igen. God mat och lite film är aldrig fel!:)

Nä, nu måste jag slänga i mig lite mat och sedan är det full rulle på cykeln till jobbet. Ha en underbar helg med er sötnosar!Kramkramkram

Kommentarer
Postat av: Emma

TACK det känns bättre när man hör sådana ord från sötisar som dig ;)

Samvetet gör sig påminnt med tanke på att jag var ute förra helgen och helgen innan med, men vera ska ju vara hos sin pappa så det är ju inte så att jag lämnar bort henne, då hade jag inte gått ut hehe!

När jag flyttar blir det högst varannan helg så jag får väl passa på nu med andra ord ;)

kram och ha en mysig helg

2008-08-15 @ 13:57:54
URL: http://mindottervera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0