I guess

att det är dags för ett inlägg eller två inom det snaraste. Jag tror att vi lämnar det som varit därhär, för jag minns 'nåd inte allt vi gjort sedan sist jag bloggade. Idag har jag i alla fall hunnit med en runda på stan, utan att få något med mig hem - alls. DET är illa!Men imorgon eftermiddag beger jag mig mot Kristianstad för lite shopping och mys med vänner. Då ska jag väl ändå hitta något skoj?

Annar är det bara 17 dagar kvar tills jag och älsklingen beger oss till Sicilien, åhhh, jag vill åka nuuu!Men först är det dags för lite jobb, rättare sagt om 40 minuter. Så nu får jag nog se till att fräscha till mig och sedan packa matlådan och cykla iväg.

Återkommer om möjligt ikväll/imorgon!

Ha en underbar tisdag!Kramkramkram

Kommentarer
Postat av: Miian

Åh sötnos!

Ska ni resa,sååå underbart!

Hoppas resan blir fantastisk,så tell me...vad händer i Karlskrona sen då?nytt jobb?

Saknar ditt bloggande,så jag hoppas du snart får eld i baken och ger mig en del av din vardag ;)

Lösen kommer sen bejb!

Sköt om dej och njut av att va Kristianstadsbo för nån dag =)KRAM

2008-08-12 @ 20:29:19
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0