Hallå bloggen!

Jag har inte glömt bort den, det har helt enkelt inte funnits tid till nåt uppdaterande, om någon nu saknat mig!:)
En härlig helg har vi haft, mysig fredagkväll med idoltittande & god mat. I lördag for vi ner till skåne, älsklingen träffade en kompis medan jag gick på stan & julshoppade med en kompis, nämligen underbara T. En fika på Wahlis var gicen - som alltid.

På kvällen blev det ingen dejt, då svärmor gjort god middag & hade räknat med oss. Så vi hade inte hjärta till att säga nej. Avslutade kvällen med en mysig promenad i byn. Söndag innebar julskyltning och ytterligare ett besök i staden. Hittade ännu en julkklapp innan vi åkte och adventsfikade - mys. Åkte hem på eftermiddagen och umgicks med våra dårar till katter.

Igår förmiddag hade jag storstädning innan jobbet, sedan har det bara varit jobb-sömn-jobb. Två pass kvar, sedan börjar min helg!På lördag är det inflyttningfest i Öllsjö hos R & C, ska bli sååå skoj!

Nu är det som vanligt läge för lite inköp av mat-magen kurrar!

Kram & hej!


Kommentarer
Postat av: Emma & Vera

Hej Line :)

Vilken liten underbaring du är, jag blev jättegllad när jag läste det du skrev till mig :)

Allt är jättebra med oss och jag hoppas verkligen på en underbar jul :)

jag önskar dig detsamma, hoppas tomten kommer med massa fina paket till dig ;)

massor av kramar

2008-12-04 @ 20:19:57
URL: http://mindottervera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0