Nu håller vi helg igen!:)

Jajjemän, helgen är här igen - för mig i alla fall. Lyckades klämma in en 3-dagars ledighet, inte alls dumt!:)Idag var en ganska stressig dag på jobbet, men jag hann med allt i tid till sjuksköterskamötet kl 14. Vid 17.30 lämnade jag bygget efter ett möte med många tråkiga besked. Tur att jag har annat jobb på G, även om jag älskar mitt nuvarande och kommer sakna all underbar personal & mysiga (för det mesta) patienter!:)jag ska minsann försöka läsa lite kardiologi (hjärtsjukvård) i vår.

Nåja, väl hemma var honey på god väg med fikat som  ska tillagas till imorgon. Älsklingen har rullande schema för fredagsfika på sitt jobb, och imorgon bjuds det på cheesecake. 3 st har det blivit, en gluten&nötfri, en med vit choklad & lime, samt en med blandad mörk/ljus choklad, jäklar vad dom ska frossa imorgon :).

Ja, och gällande morgondagen, som i och för sig först bjuder på tråksaker såsom dammsugning, moppning, några samtal & ev en promenad runt sjön, så ska jag & Petter gå på stan och fixa lite julklappar - underbart!Skönt att få lite kvalitetstid tillsammans, nu har vi jobbat så mkt och knappt hunnit ses nåt. men imorgon, då jäklar!:)

Nu ska jag ta kig an det där enorma berget med disk som ingick i cheesecakestillverkningen - lucky me! :S

Kramkramkramkram från mig!

Kommentarer
Postat av: Miian

h'rligt att läsa att du lever ;)

Iaf när helgerna närmar sej!

Hmm till en början verkar det verkligen som om det var P som bakade men nu på slutet när jag läste om diskningen så kanske det va du som hade ett finger med i bakningen ändå ;)

trevlig ledighet babe!

Kramkram

2008-12-04 @ 22:00:52
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: brallan

tack så jätte mkt för ditt grattande av vår dotter. roligt att se att någon kristianstadsbo läser ens blogg :) ha en fortsatt trevlig dag!

2008-12-09 @ 14:53:51
URL: http://braaallan.blogg.se/
Postat av: Miian

asså du...vart e du?

God Jul iaf ;);)

2008-12-22 @ 19:31:50
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Miian

att du alltid måste hålla så långa helger :P :P :P

En annans helger rusar ju förbi!!!!!

Klart du ska ha nytt lösen,står i emailfältet ;)

Kram och gott nytt åååår!

2008-12-30 @ 22:46:24
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Emma & Vera

oj tack så jättemycket för din urgulliga kommentar :)

Det var längesedan man hörde från dig hihi, hur är läget?

kram

2009-01-04 @ 09:54:47
URL: http://mindottervera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0